سوالات متداول

وارد بخش ثبت نام شوید و شماره موبایل خود را وارد کنید. سپس کد تایید برای شما ارسال خواهد شد. پس از دریافت کد، آن را وارد کرده و تایید کنید. به همین راحتی عضو سایت شدید.

در حین فرایند خرید، جهت تایید شماره موبایل شما کد تاییدی پیامک می گردد که با ثبت کردن کد تایید حساب کاربری شما به صورت خودکار ایجاد می گردد.

وارد پنل کابری خود شده و به صفحه ویرایش اطلاعات رفته و اطلاعات حساب کابری خود را به راحتی ویرایش نمایید.

وارد حساب کابری خود شوید و بر روی ویرایش آدرس کلیک کنید و آدرس دلخواه خود را ثبت کنید.

محصولات دلخواه خود را به سبد خرید اضافه نمایید، سپس وارد سبد خرید خود شده و گزینه اقدام به پرداخت را زده و مراحل مورد نظر را تکمیل کنید. سپس به درگاه بانکی متصل خواهید شد و خرید خود را نهایی خواهید کرد.

بله، در صورتی که در پرداخت اینترنتی مشکلی داشتید می توانید از طریق چت آنلاین سایت یا پیام به واتس اپ شرکت به شماره 02191309198 سفارش خود را ثبت بفرمایید.

با وارد شدن به حساب کابری و رفتن به صفحه “سفارشات من” می توانید فاکتور ها و سفارشات قبلی خود را بررسی و بازدید کنید.

می توانید از طریق چت آنلاین، واتس اپ فروشگاه یا تماس با شماره های درج شده در صفحه تماس با قبل از ارسال سفارش، سفارش خود را لغو کنید.

بله در صورتی که سفارش شما ارسال نشده باشد امکان اضافه کردن محصول جدید وجود دارد، برای اینکار با پشتیبانی سایت تماس گرفته و درخواست خود را اعلام فرمایید.

هزینه پستی ارسال سفارشات با پسبت پیشتاز از 37۰۰۰ تومان شروع شده و با تغییر وزن و حجم مرسوله و بسته به تعداد کالاهای سفارش شده افزایش پیدا میکند.

همچنین ارسال سفارشات از طریق ماهکس، تیپاکس یا چاپار به صورت پس کرایه می باشد.

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

پس از تحویل بسته سفارشی شما از طرف آیمادورا به شرکت های پستی، کد رهگیری مرسوله پستی برای شما پیامک و در سایت ثبت می شود. سپس می توانید از سایت رسمی شرکت های پستی رهگیری مرسوله پستی خود را پیگیری فرمایید.


رهگیری مرسوله پستی از سایت رسمی شرکت پست ایران: tracking.post.ir

رهگیری مرسوله پستی از سایت رسمی شرکت چاپار: chaparnet.com/track

رهگیری مرسوله پستی از سایت رسمی شرکت تیپاکس: tipaxco.com/tracking

رهگیری مرسوله پستی از سایت رسمی شرکت ماهکس: mahex.com/tracking

در حال حاضر با تماس با پشتیبانی فروشگاه می توانید درخواست مرجوعی کالا را به ما اطلاع دهید.

از آنجا که آیمادورا تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران است محصولات پس از دریافت شما از پیک یا مامور پست تنها در صورتی مرجوع میگردد که محصول دچار عیب یا خرابی باشد. به عنوان مثال پمپ محصول معیوب باشد یا کرم ۲ فاز شده باشد. لطفا حتما قبل از ثبت سفارش خود از خرید خود اطمینان حاصل فرمایید.

برای تضمین عدم استفاده از کالا دست دوم و مراقبت از مشتریان عزیزمان کالا های بهداشتی فقط در صورت داشتن عیب و ایراد برگشت داده می شود.

شما فقط از هر کد تخفیف یک بار می توانید استفاده نمایید. همچنین در هر سفارش امکان استفاده از یک کد تخفیف وجود دارد. کد تخفیف برای کالاهای شگفت انگیز قابل استفاده نیست. پس از نهایی شدن سفارش شما امکان تغییر یا اصلاح سفارش وجود ندارد. همچنین در صورتی که تاریخ اعتبار کد تخفیف منقضی شده باشد، امکان استفاده از آن نیست.

آیمادورا در مناسبتهای مختلف و با برگزاری جشنواره فروش ویژه تعدادی کد تخفیف را از طریق پیامک، ایمیل و شبکه های اجتماعی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

همچنین با درج نظرات خود پس از دریافت پیامک مورد نظر کد تخفیف برای شما ارسال می گردد.

امکان استفاده از کد تخفیف در صفحه سبد خرید و صفحه پرداخت وجود دارد.