کرم ضد آفتاب فومیژن

کرم ضد آفتاب فومیژنFomigen SunScreen Cream

(1 بررسی مشتری)

205,000 تومان

2,358 تومان هدیه خرید بعدی

ناموجود

ویژگی های کلیدی محصول

  • حاوی گلیسیرین
  • محافظت کننده کامل از پوست
  • ضد اشعه های UV
  • ماندگاری بالا

بررسی اجمالی محصول

محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر UV یکی از مهم ترین کار هایی است که باید برای حفظ سلامت و زیبایی پوستتان انجام دهید. در غیر این صورت روز به روز شاهد پیر شدن پوستتان خواهید بود. اگر نمی خواهید در جوانی پوستی پر از لک و چین و چروک داشته باشید، کرم ضد آفتاب فومیژن یک انتخاب عالی است.

تنها و تنها و تنها با استفاده از این کرم ضد آفتاب، می توانید پوست خود را در برابر عوامل محیطی و نور خوشید ایمن کنید. فیلتر های موجود در این ضد آفتاب، از پوست شما حفاظت 100% می کند. پس دیگر لازم نیست تا نگران آفتاب باشید. شما با استفاده از این محصول، می توانید حتی از آفتاب و نور خورشید لذت بیشتری ببرید.

کرم ضد آفتاب فومیژن یک انتخاب درست برای لذت بردن از تفریحات و کارهای روزانه خود است.

نقاط قوت نقاط ضعف
  • فاقد روغن
  • دارای فیلتر های محافظت کننده پوست
  • حاوی ترکیبات موثر
  • کمک به جوانی پوست
  • ندارد

یکی از خطراتی که مدام پوست ما را تهدید می کند، نور خورشید و اشعه های UV می باشد. اشعه های VU آنقدری خطرناک است که یکی از دلایل بروز سرطان پوست می تواند این اشعه ها باشد.کرم ضد آفتاب فومیژن یک ضد آفتاب حرفه ای و مناسب همه افراد می باشد.

در کنار این ها، نور خورشید بر روی پوست در کنار اثرات بلند مدت، اثرات کوتاه مدت هم می گذارد. به طوری که باعث می شود پوست شما روز به روز زیبایی خود را از دست داده و دچار پیری زود رس شود. لکه ها، تیرگی ها، جوش های سر سیاه و قرمز، افتادگی پوست، سوختگی و خیلی دیگر از آسیب های دیگر، همه و همه می تواند ناشی از آفتاب باشد. به همین دلیل است که استفاده از ضد آفتاب برای همه و در هر سن و جنسیتی ضروری و واجب است.

محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر UV یکی از مهم ترین کارهایی است که باید برای حفظ سلامت و زیبایی پوستتان انجام دهید. در غیر این صورت روز به روز شاهد پیر شدن پوستتان خواهید بود. اگر نمی خواهید در جوانی پوستی پر از لک و چین و چروک داشته باشید، محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر UV یکی از مهم ترین کار هایی است که باید برای حفظ سلامت و زیبایی پوستتان انجام دهید.

ترکیبات و ویژگی های کرم ضد آفتاب فومیژن

کرم ضد آفتاب فومیژن به خوبی با تمام پوست ها سازگاری داشته و فاقد هرگونه مواد حساسیت زا می باشد. در نتیجه استفاده از آن هیچ نگرانی به وجود نمی آورد. در کنار این ویژگی مهم، کرم ضد آفتاب فومیژن دارای ترکیبات، مزیت ها و ویژگی های فوق العاده ای است. این ویژگی ها به این ضد آفتاب برتری ویژه ای داده است و آن را در بین رغیب های خود بالا برده است.

یکی از اصلی تریم و مهم ترین ویژگی های این ضد آفتاب، فیلتر های محافظت کننده پوست آن است. این فیلتر ها باعث می شود تا هیچ نوع آسیب محیطی و همچنین شیمیایی به پوست وارد نشود. همچنین مانند یک سد محکم از پوست شما در برابر اشعه های UV محافظت می کند. و نمی گذارد تا آسیبی به آن وارد شود. محافظت 100% این محصول خیال شما را از هر بابت راحت می کند. در نتیجه می توانید با خیال راحت به فعالیت ها و تفریح های روزانه خود برسید.

در کنار این ها، کرم ضد آفتاب فومیژن حاوی ترکیبات موثری هم است. ترکیباتی مانند پارافین، سدیم PCA و گلوکوزاید است.که باعث شده است تا این کرم ضد آفتاب از برند فومیژن بتواند عملکرد خوبی نشان دهد. در کنار این ترکیبات مهم، گلیسیرین موجود در این محصول، از خشکی پوست شما در برابر آفتاب جلوگیری می کند.

در نتیجه لازم نیست قبل از استفاده از این محصول از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید. به طوری که نکته مثبت این کرم ضد آفتاب خشک نکردن پوست است. گلیسیرین همچنین باعث می شود تا کرم ضد آفتاب به خوبی روی پوست شما نشسته و ظاهری زیبا ایجاد کند.

کرم ضد آفتاب فومیژن همچنین فاقد رنگدانه است. از همین رو حالتی طبیعی به پوست شما می دهد. همچنین از آن می توانید بر روی پوست دست خود هم استفاده کنید. چرا که بیشتر ما یادمان می رود تا از پوست دستانمان در برابر اشعه های خورشید محافظت کنیم. به همین دلیل قسمت هایی از دستان ما مخصوصا پشت دستمان معمولا تیره تر از دیگر قسمت آن های است.

اگر به دنبال این هستید که تجربه ای خوب از یک تفریح تابستانه و یا زمستانه بدست بیاورید. مطمئن باشید که این محصول به شما این کمک را می کند. فراموش نکنید که در زمستان و مخصوصا بارش برف، ضرورت استفاده از کرم ضد آفتاب چندین برابر می شود.

دستور مصرف کرم ضد آفتاب فومیژن

15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در زیر آفتاب به پوست صورت خود بمالید و هر 4 ساعت یک بار تمدید کنید.

قیمت و خرید کرم ضد آفتاب فومیژن

برای تهیه این محصول با سایت فروشگاه آیمادورا مراجعه کنید.

مشخصات Fomigen SunScreen Cream

مشخصات محصول
برند

فومیژن

دسته بندی

ضد آفتاب

حجم
  • 40 میلی لیتر
کشور سازنده

ایران

سریال مجوز

1407/ظ/48

1 دیدگاه برای کرم ضد آفتاب فومیژن
  1. کاربر آیمادورا

    بسته من به دستم رسید، ممنون از هدیه تون.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
افزودن دیدگاه

کمپین شیراز