کرم آبرسان هیدرامکس ابسولوت خاویار استیفور

13%

کرم آبرسان هیدرامکس ابسولوت خاویار استیفورSteifor Absolute Caviar Hydramax


Original price was: 2,880,000 تومان.Current price is: 2,504,000 تومان.

تخفیف : 376,000 تومان

موجود در انبار

( آخرین بروزرسانی : آبان, 1403 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • آبرسانی عمیق و ماندگار به پوست
  • کاهش چین و چروک‌ها
  • ضد التهاب و کنترل قرمزی پوست
  • مناسب پوست‌های خشک، حساس و آسیب‌پذیر
  • بافت سبک و قابلیت جذب سریع

بررسی اجمالی محصول

کرم آبرسان هیدرامکس ابسولوت خاویار استیفور، با ترکیبی قدرتمند از مواد مؤثر همچون اسید هیالورونیک، روغن خاویار و آلوئه ورا، به آبرسانی عمیق و ماندگار پوست کمک می‌کند. علاوه بر این، با افزایش تولید کلاژن و الاستین به بهبود الاستیسیته و کاهش چین و چروک‌ها کمک شایانی می‌نماید. این کرم آبرسان همچنین خواص ضد التهابی داشته و برای پوست‌های مستعد اگزما نیز مناسب است. بافت سبک و جذب سریع آن، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده به عنوان پایه آرایش تبدیل کرده است.

نقاط قوت نقاط ضعف
  • قابلیت استفاده به عنوان پایه آرایش
  • خاصیت ضد التهابی برای پوست‌های مستعد اگزما
  • افزایش تولید کلاژن و الاستین برای پوست جوان‌تر
  • ترکیب قوی از مواد مؤثر همچون اسید هیالورونیک و روغن خاویار
  • ندارد

اثرات و عملکرد کرم آبرسان هیدرامکس ابسولوت خاویار استیفور

کرم آبرسان هیدرامکس ابسولوت خاویار استیفور یک محصول چند منظوره برای مراقبت از پوست است که به طور ویژه برای پوست‌های خشک، حساس و آسیب پذیر طراحی شده است. این کرم با ترکیبی قدرتمند از مواد مؤثر به آبرسانی عمیق و ماندگار پوست کمک می‌کند. علاوه بر این، با افزایش تولید کلاژن و الاستین، به بهبود الاستیسیته پوست و کاهش چین و چروک‌ها کمک می‌کند. این محصول همچنین با داشتن خواص ضد التهابی، به کنترل قرمزی و التهاب پوست کمک کرده و برای پوست‌های مستعد اگزما مفید است. یکی از ویژگی‌های برجسته کرم هیدرا مکس، توانایی آن در تقویت سد محافظتی طبیعی پوست است که به محافظت بهتر در برابر عوامل محیطی مضر کمک می‌کند. بافت سبک و جذب سریع این کرم آبرسان پوست خشک آن را به گزینه‌ای عالی برای استفاده به عنوان پایه قبل از آرایش تبدیل کرده است. با استفاده منظم از این محصول، پوست نرم‌تر، مرطوب‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد.

ترکیبات کرم آبرسان هیدرامکس ابسولوت خاویار استیفور

کرم آبرسان هیدرامکس ابسولوت خاویار استیفور دارای ترکیبی قوی و کارآمد از مواد مؤثر است که به ارائه فواید متعددی برای پوست کمک می‌کند.

اسید هیالورونیک با وزن مولکولی پایین به آبرسانی عمیق و ماندگار پوست کمک می‌کند.

روغن خاویار، اوره و عصاره آلوئه ورا، به افزایش نرمی، ترمیم و کشسانی پوست کمک می‌کنند.

این محصول همچنین از ترکیباتی مانند بتا گلوکان و آلانتوئین برخوردار است که به بهبود خاصیت کشسانی پوست و افزایش ساخت کلاژن و الاستین کمک می‌کنند.

علاوه بر آن، ترکیبات ضد التهابی مانند عصاره گل همیشه بهار، عصاره گل بابونه و عصاره جینکو بیلوبا در این محصول استفاده شده‌اند که به کنترل قرمزی و التهاب پوست کمک می‌کنند.

پانتنول و شی باتر به افزایش نرمی و بهبود حالت‌های اگزمایی پوست کمک می‌کنند. در مجموع، این ترکیبات منحصربه‌فرد، این محصول را به یک کرم جامع و چندکاره برای مراقبت از پوست تبدیل کرده‌اند.

طریقه مصرف کرم آبرسان هیدرامکس ابسولوت خاویار استیفور

استیفور توصیه می‌کند علی رغم بافت بسیار سبک هیدرامکس، بهتر است این کرم برای پوست‌های آکنه‌ای توصیه نشود، در مقابل بدون شک برای افرادی با پوست‌های نرمال تا خشک، یکی از بهترین پیشنهادها خواهد بود. برای دریافت نتایج بهینه، بهتر است هیدرامکس را روزانه دو تا سه بار روی پوست کاملا تمیز ماساژ دهید. نکته بسیار مهم این است که قبل از استفاده از کرم، پوست شسته و آبکشی شود، ولی فرایند آبگیری کامل انجام نشده و استفاده از کرم بلافاصله بر روی پوست کاملا مرطوب انجام شود.

موارد احتیاط

  • در جای خشک، خنک و دور از دسترس اطفال و نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

قیمت و خرید کرم آبرسان استیفور

کرم آبرسان هیدرامکس ابسولوت خاویار استیفور، بهترین انتخاب برای پوست‌های خشک، حساس و آسیب‌پذیر است. این آبرسان، محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب است که می‌تواند به مراقبت موثر از پوست شما کمک کند. برای تهیه این محصول، به سادگی می‌توانید از فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی آیمادورا بازدید کنید و از خدمات عالی و قیمت رقابتی این فروشگاه بهره مند شوید.

مشخصات Steifor Absolute Caviar Hydramax

مشخصات محصول
برند

استیفور

مناسب برای

صورت

دسته بندی

مرطوب کننده و آبرسان

نوع محصول

کرم

جنس پوست

پوست حساس, پوست خشک

حجم
  • 30 میلی لیتر
تولید کننده

دانوش آویسا کیش

کشور سازنده

ایتالیا, ایران

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شناسه انبار

656506

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “کرم آبرسان هیدرامکس ابسولوت خاویار استیفور”