ضد آفتاب رنگی یو وی دیفنس آکنه SPF 50 مونتویا

13%

ضد آفتاب رنگی یو وی دیفنس آکنه SPF 50 مونتویاMontoya UV Defence Akn SPF 50


Original price was: 880,000 تومان.Current price is: 765,000 تومان.

تخفیف : 115,000 تومان

موجود در انبار

( آخرین بروزرسانی : مهر, 1403 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • مناسب برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه
  • کمک به حفظ رطوبت و نرمی پوست
  • کنترل تولید چربی و کاهش اندازه منافذ پوست
  • حاوی ترکیبات گیاهی موثر

بررسی اجمالی محصول

ضد آفتاب رنگی یو وی دیفنس آکنه SPF 50 مونتویا، یک انتخاب عالی برای افرادی است که به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می‌دهند. این کرم با فرمولاسیون ویژه‌اش، علاوه بر حفاظت قوی از پوست در برابر اشعه‌های مضر UV، به طور همزمان به کنترل چربی و جلوگیری از بروز آکنه کمک می‌کند. این محصول با خاصیت ضدالتهابی و ترکیبات مغذی علاوه بر آبرسانی، به ترمیم و بهبود وضعیت کلی پوست نیز کمک می کند. با استفاده از این ضد آفتاب می‌توانید از پوستی نرم، صاف و سالم در هر شرایطی لذت ببرید!

نقاط قوت نقاط ضعف
  • کاهش قرمزی و التهاب پوست
  • حفاظت قوی در برابر اشعه UVB و UVA
  • محافظت از پوست در برابر آسیب‌های محیطی
  • ندارد

اثرات و عملکرد ضد آفتاب رنگی یو وی دیفنس آکنه SPF 50 مونتویا

ضد آفتاب رنگی یو وی دیفنس آکنه SPF 50 مونتویا با فرمولاسیونی منحصر به فرد، محافظت موثری در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB ارائه می‌دهد. این محصول با بافتی سبک و غیرچرب، به‌ویژه برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه طراحی شده است و علاوه بر جلوگیری از آسیب‌های ناشی از نور خورشید، به کاهش التهاب و باکتری‌های پوست کمک می‌کند. این کرم به‌خوبی آبرسانی کرده و به بهبود وضعیت پوست آسیب‌دیده و جلوگیری از بروز مشکلات جدید کمک می‌کند. همچنین، پایداری بالا در برابر اشعه‌های خورشیدی موجب می‌شود که این محصول مونتویا به عنوان یک گزینه مطمئن برای محافظت روزانه از پوست معرفی شود.

ترکیبات ضد آفتاب رنگی یو وی دیفنس آکنه SPF 50 مونتویا

نیاسینامید، یک فرم فعال ویتامین B3 است که در این ضد آفتاب رنگی به عنوان یک ترکیب ضد التهاب و آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند. این ماده به کاهش قرمزی و التهاب پوست کمک کرده و توانایی پوست در حفظ رطوبت را افزایش می‌دهد. همچنین، نیاسینامید می‌تواند به کنترل تولید چربی پوست کمک کند و در نتیجه از بروز آکنه های جدید جلوگیری نماید.

عصاره آلوورا با خاصیت نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی، به تسکین و آبرسانی پوست کمک می‌کند. این ترکیب به کاهش تحریکات و قرمزی ناشی از آفتاب سوختگی کمک کرده و احساس راحتی و نرمی به پوست می‌بخشد.

عصاره چای سبز غنی از آنتی‌اکسیدان‌هاست که به مبارزه با رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند و از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از عوامل محیطی محافظت می‌کند. این ترکیب به دلیل خواص ضد التهابی خود می‌تواند به کاهش آکنه و بهبود وضعیت کلی پوست کمک کند. استفاده از چای سبز در این کرم به تازگی و شادابی پوست می‌افزاید.

عصاره گل آرنیکا به دلیل خواص ضدالتهابی و تسکین‌دهنده شناخته شده است. این ماده به کاهش کبودی، تورم و التهاب کمک می‌کند و به پوست آسیب‌دیده فرصت بهبود می‌دهد. بنابراین، حضور این عصاره، به تسریع روند ترمیم پوست و جلوگیری از عوارض ناشی از برخورد اشعه‌های مضر کمک می‌کند.

هاماملیس به عنوان یک تقویت‌کننده طبیعی و تسکین‌دهنده پوست، به ویژه در کنترل تولید چربی و بستن منافذ باز موثر است. این ترکیب به کاهش التهاب، قرمزی و به بهبود بافت پوست کمک می‌نماید. از این رو، وجود هاماملیس به افزایش کارایی آن در مبارزه با آکنه و حفظ سلامت پوست کمک می‌کند. این ترکیبات به طور کلی در کنار یکدیگر، اثربخشی ضد آفتاب را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهند و آن را به یک گزینه ایده‌آل برای محافظت از پوست‌های چرب و مستعد آکنه تبدیل می‌کنند.

طریقه مصرف ضد آفتاب رنگی یو وی دیفنس آکنه SPF 50 مونتویا

پیشنهاد می‌شود ۲۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، از ضد آفتاب رنگی یو وی دیفنس آکنه SPF 50 مونتویا استفاده کنید. بسته به شرایط محیطی و میزان تابش، هر ۲ تا ۴ ساعت یک بار این ضد آفتاب پوست چرب  را تجدید کنید. در مواردی که همزمان از سرم آکنوهیل به طور همزمان استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود ضد آفتاب با فاصله‌ای ۳۰ دقیقه‌ای پس از مصرف سرم استفاده شود.

موارد احتیاط

  • دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

قیمت و خرید ضد آفتاب رنگی یو وی دیفنس آکنه SPF 50 مونتویا

ضد آفتاب رنگی یو وی دیفنس آکنه SPF 50 مونتویا با ویژگی‌هایی منحصر به فرد، گزینه‌ای ایده‌آل برای محافظت از پوست‌های چرب و مستعد آکنه است. این محصول نه تنها به جلوگیری از آسیب‌های ناشی از اشعه‌های مضر کمک می‌کند، بلکه با فرمولاسیون خاص خود، به بهبود و ترمیم پوست نیز یاری می‌رساند. فروشگاه آنلاین آیمادورا بهترین و معتبرترین فروشگاه در زمینه ارائه محصولات آرایشی و بهداشتی است. اگر قصد خرید این ضد آفتاب ایرانی را دارید، جای درستی آمده‌اید، چون با خرید از فروشگاه ما علاوه بر بهره‌مندی از کیفیت بالای محصول و اطمینان از اصالت کالا می‌توانید از مشاوره‎‌های تخصصی ما نیز بهره‌مند شوید.

مشخصات Montoya UV Defence Akn SPF 50

مشخصات محصول
برند

مونتویا

مناسب برای

صورت

دسته بندی

ضد آفتاب

نوع محصول

کرم

جنس پوست

پوست چرب و مختلط

حجم
  • 30 میلی لیتر
تولید کننده

دانوش آویسا کیش

کشور سازنده

ایتالیا, فرانسه

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شناسه انبار

666603

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “ضد آفتاب رنگی یو وی دیفنس آکنه SPF 50 مونتویا”