کرم ضد آفتاب پوست خشک ریچلند

13%

کرم ضد آفتاب پوست خشک ریچلندRichland Sunscreen For Dry Skin


Original price was: 721,100 تومان.Current price is: 627,000 تومان.

تخفیف : 94,100 تومان

موجود در انبار

( آخرین بروزرسانی : مهر, 1403 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • غیر کومدوژنیک
  • فاقد پارابن و عطر
  • مناسب برای استفاده روزانه
  • محافظت گسترده در برابر اشعه UVA و UVB
  • حاوی آنتی اکسیدان‌ها برای محافظت در برابر رادیکال‎های آزاد

بررسی اجمالی محصول

کرم ضد آفتاب پوست خشک ریچلند با فرمولاسیون پیشرفته و خاص خود، گزینه‌ای ایده‌آل برای محافظت از پوست خشک و حساس در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB است. این کرم ضد آفتاب نه تنها از آفتاب سوختگی جلوگیری می‌کند، بلکه به کاهش آسیب‌های طولانی‌مدت پوستی و جلوگیری از پیری زودرس نیز کمک می‌نماید. ترکیبات مغذی و آنتی‌اکسیدان‌ ها در این محصول به هیدراته نگه‌داشتن، روشن کردن و تقویت پوست شما کمک می‌کند. همچنین خاصیت مقاومت در برابر آب و فرمول بدون عطر و پارابن، آن را برای استفاده روزانه و حتی زیر آرایش مناسب می‌سازد. با خرید این کرم، علاوه بر محافظت از پوست، به سلامتی و شادابی آن نیز اهمیت دهید و تجربه‌ای مطمئن و موثر برای مراقبت روزانه از پوست خود داشته باشید.

نقاط قوت نقاط ضعف
  • مقاوم در برابر آب
  • کمک به حفظ رطوبت پوست
  • قابل استفاده به تنهایی یا زیر آرایش
  • مناسب برای پوست‌های خشک و حساس
  • کمک به جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • ندارد

اثرات و عملکرد کرم ضد آفتاب پوست خشک ریچلند

کرم ضد آفتاب پوست خشک ریچلند یک محصول پیشرفته برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید است. این کرم با فرمولاسیون خاص خود برای پوست‌های خشک و حساس مناسب بوده و محافظت گسترده‌ای در برابر طیف وسیعی از اشعه‎های UVA و UVB فراهم می‌کند. این کرم نه تنها از آفتاب سوختگی جلوگیری می‌کند، بلکه به کاهش آسیب‌های طولانی مدت پوستی نیز کمک می‌نماید. یکی از ویژگی‌های برجسته این محصول ریچلند قابلیت استفاده آن به تنهایی یا در ترکیب با سایر محصولات مراقبت پوستی است. علاوه بر خاصیت ضدآفتاب قوی، این کرم حاوی ترکیبات مفیدی است که به روشن شدن، تقویت و هیدراته کردن پوست کمک می‌کنند. آنتی اکسیدان‌های موجود در آن از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند و به حفظ سلامت و شادابی پوست کمک می‌نمایند. با ایجاد یک لایه محافظ روی سطح پوست، علاوه بر محافظت در برابر نور خورشید به حفظ رطوبت پوست نیز کمک می‌کند. این ضد آفتاب، خاصیت مقاومت در برابر آب و محافظت پایدار را حتی در شرایط مرطوب یا هنگام تعریق تضمین می‌کند.

ترکیبات کرم ضد آفتاب پوست خشک ریچلند

کرم ضد آفتاب پوست خشک ریچلند حاوی ترکیبات Avobenzone،Oxybenzone و Homosalate است که با ترکیب هم محافظت بهینه در برابر طیف گسترده‎ای از اشعه ‎های UVA و UVB را فراهم می کنند. Avobenzone به طور خاص در برابر اشعه ‎های UVA که باعث پیری زودرس پوست می‎ شوند موثر است، در حالی‎که Oxybenzone و Homosalate محافظت قوی در برابر اشعه ‎های UVB سوزاننده ارائه می‎دهند.

توکوفریل استات، یک آنتی اکسیدان قوی است که به مبارزه با رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند و می‌تواند باعث روشن شدن پوست شود. همچنین به حفظ رطوبت پوست و تقویت سد محافظتی طبیعی آن کمک می‌کند.

این عصاره طبیعی چوب( Picea Abies)، نه تنها به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می‌کند، بلکه لایه‌ای محافظ روی پوست ایجاد می‌کند. این لایه به حالت‌دهی و روشن کردن پوست کمک می‌کند و محافظت اضافی در برابر عوامل محیطی فراهم می‌آورد.

عصاره آلوئه ورا خواص هیدراته کننده، تسکین دهنده و محافظتی دارد، که در این کرم ضد آفتاب بی رنگ به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. التهاب را کاهش می‌دهد و می‌تواند به بهبود آسیب‌های ناشی از نور خورشید کمک کند.

دایمتیکون ترکیب سیلیکونی است که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند و خاصیت ضد آب به کرم می‌بخشد. با ایجاد یک لایه نامرئی روی پوست، از تبخیر رطوبت جلوگیری می‌کند و دوام محافظت ضد آفتاب را افزایش می‌دهد.

طریقه مصرف کرم ضد آفتاب پوست خشک ریچلند

این ضد آفتاب پوست خشک را سخاوتمندانه و به طور یکنواخت 15 الی 20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب بر روی پوست خود بمالید. حداقل هر 2 ساعت یکبار تجدید نمایید.

موارد احتیاط

  • دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

قیمت و خرید کرم ضد آفتاب پوست خشک ریچلند

قیمت این ضد آفتاب مردانه با توجه به کیفیت بالا و فرمولاسیون پیشرفته آن، ارزش خرید بسیار خوبی دارد. هنگام خرید این کرم برای اطمینان از اصل بودن محصول و بهره ‎مندی از قیمت مناسب، پیشنهاد می‎کنیم این کرم ضد آفتاب را از فروشگاه معتبر آنلاین آیمادورا خریداری کنید. آیمادورا با ارائه محصولات اصل و تضمین شده، همراه با خدمات پس از فروش عالی، انتخابی مطمئن برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی است.

مشخصات Richland Sunscreen For Dry Skin

مشخصات محصول
برند

ریچلند

مناسب برای

صورت

دسته بندی

ضد آفتاب

نوع محصول

کرم

جنس پوست

پوست خشک

حجم
  • 40 میلی لیتر
به سفارش

فراسوی طب زیبا

تولید کننده

آرایش افزون غرب

کشور سازنده

ایران

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شناسه انبار

130022

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “کرم ضد آفتاب پوست خشک ریچلند”