معرفی لایه بردار قوی برای لک صورت | ایرانی و خارجی
لایه بردار قوی برای لک صورت

معرفی لایه بردار قوی برای لک صورت | ایرانی و خارجی

با توجه به اهمیت لایه برداری پوست صورت برای درخشندگی و شفافیت بیشتر، انواع مختلفی کرم لایه بردار قوی، سرم، ژل و تونر لایه بردار وجود دارد که با توجه به نوع پوست؛ می‌توان از آن‌ها برای حذف جای جوش، لک صورت و تیرگی پوست استفاده کرد. عملکرد یک لایه ‌بردار قوی برای لک صورت به این صورت است که سلول‌های مرده پوست را ازبین برده و منافذ پوست را باز می‌کند و باعث افزایش گردش سلولی می‌شود؛ در نتیجه به مرور پوست شما درخشنده‌تر و لک‌های صورتتان نیز کم‌رنگ و در نهایت از بین می‌روند.

دقت کنید که انتخاب یک لایه بردار قوی برای لک صورت نیاز به آگاهی و شناخت کافی از محصولات لایه بردار مختلف همچون کرم لایه بردار، سرم، ژل و تونر لایه بردار و همچنین اصالت برندهای مختلف محصولات لایه بردار و ویژگی‌ها و ترکیبات آن‌ها دارد. بنابراین در ادامه مقاله قصد داریم به بررسی انواع کرم‌ لایه بردار قوی برای لک صورت، معرفی بهترین سرم لایه بردار و تونرها و ژل‌های مختلف بپردازیم تا شما بتوانید بهترین لایه بردار را با توجه به نوع پوستتان انتخاب کنید.

راهنمای مطالعه مطلب

کرم لایه بردار صورت چگونه عمل می‌کند؟

عوامل مختلفی همچون آفتاب، آلودگی، لوازم آرایش‌ نامرغوب و تغذیه نامناسب؛ باعث ایجاد لک‌ و جوش‌ صورت می‌شوند که بر زیبایی چهره تاثیرگذار است. استفاده از یک کرم‌ لایه بردار قوی لک صورت می‌تواند باعث بهبود چنین مشکلات پوستی شود؛ به‌گونه‌ای که این کرم‌ها با نفوذ به عمق منافذ پوست و حذف ملایم سلول‌های مرده در بیرونی‌ترین لایه پوست، باعث پاکسازی و از بین رفتن چربی‌ها، آلودگی‌ها و باکتری‌ها می‌شوند. در واقع لایه‌ برداری مداوم با استفاده از بهترین کرم‌ لایه بردار صورت، لک‌ها و جوش‌های پوست را به‌تدریج محو می‌کند و از بین می‌برد.

ترکیبات کرم‌ لایه بردار قوی برای لک صورت

اگر درگیر مشکلات پوستی همچون آکنه، جای جوش، لک صورت و تیرگی پوست هستید؛ استفاده از کرم‌های لایه بردار قوی، راه‌حل بسیار مناسب و اثربخشی است. البته هنگام انتخاب یک لایه بردار قوی برای لک صورت، لازم است تا به موارد مهمی مانند ترکیبات و ویژگی‌های کرم لایه بردار توجه کنید و متناسب با نوع پوستتان؛ بهترین کرم لایه بردار را انتخاب و سپس اقدام به خرید و استفاده از آن کنید. در ادامه برخی از مهم‌ترین ترکیبات کرم‌های لایه بردار قوی را بررسی می‌کنیم تا به شناخت بیشتری نسبت به عملکرد و نتیجه استفاده از کرم‌های لایه بردار مختلف برسید.

آلفا هیدروکسی اسیدها (AHA)

AHA، گروهی از اسیدهای محلول در آب هستند و به دلیل اندازه کوچکی که دارند به عمق پوست نفوذ می‌کنند و موجب لایه‌ برداری پوست و ساخت سلول‌های جدید می‌شوند و طی همین فرآیند، روشن شدن پوست را بهبود می‌بخشند. زمانیکه یک کرم لایه بردار قوی شامل چنین اسیدهایی باشد، برای پوست‌های خشک یا آسیب دیده انتخاب مطلوبی است و به صورت موثری باعث از بین بردن لک‌های سطحی صورت و رنگ کدر پوست می‌شود. رایج ترین آلفا هیدروکسی اسید، گلیکولیک اسید است که با حل کردن پیوندهای بین سلول‌های مرده پوست، باعث افزایش گردش سلولی و شادابی پوست می‌شود. همچنین این اسیدها دارای خواص مرطوب‌کنندگی هم هستند و می‌توانند به آبرسانی پوست کمک کنند. بنابراین اگر به دنبال خرید کرم لایه بردار قوی خارجی یا ایرانی برای لک صورت خود هستید، توصیه می‌شود به دنبال محصولاتی با غلظت 5 تا 15 درصد گلیکولیک اسید باشید تا به نتایج مطلوب و قابل توجهی برسید. 

بتا هیدروکسی اسیدها (BHA)

BHA، اسیدهای محلول در روغن هستند که با خشک کردن سلول‌های مرده پوست و چربی‌های اضافی؛ باعث پاکسازی منافذ پوست می‌شوند. متداول‌ترین بتا هیدروکسی اسید، سالیسیلیک اسید است که با لایه برداری دیواره‌های داخلی منافذ، باعث پاکسازی آن‌ها می‌شود و زمانیکه جزو ترکیبات یک کرم لایه بردار قوی باشد؛ انتخاب ایده‌آلی برای پوست چرب و مستعد آکنه است. قابل ذکر است که کرم‌های لایه بردار قوی حاوی ترکیبات بتا هیدروکسی اسید، علاوه بر درمان لک صورت و آکنه؛ به روشن شدن پوست و کاهش جوش‌های سرسیاه نیز کمک می‌کنند. درنتیجه اگر قصد خرید یک کرم لایه بردار قوی برای ازبین بردن جوش‌های سرسیاه و لک‌های صورتتان دارید، پیشنهاد ما خرید لایه بردارهایی با غلظت 1 تا 2 درصد اسید سالیسیلیک است تا نتایج اثربخش و ملایمی به همراه داشته باشند.

رتینوئیدها

رتینوئیدها، مشتقاتی از ویتامین A هستند که اثرات قابل توجهی بر گردش سلولی پوست و تولید کلاژن دارند. کرم‌های لایه بردار حاوی رتینوئیدها، با نفوذ به لایه‌های پوست باعث افزایش گردش سلولی می‌شوند و از تشکیل آکنه جلوگیری می‌کنند و درنهایت نیز رنگ و بافت پوست را بهبود می‌بخشند. در واقع زمانیکه رتینوئیدها جزو ترکیبات یک کرم لایه بردار باشند، برای انواع پوست و کسانی که با آکنه شدید و هایپرپیگمانتاسیون درگیر هستند، بسیار مناسب و اثربخش است و در مقابله با لک صورت؛ بسیار قدرتمند عمل می‌کنند. توصیه ما این است که استفاده از کرم‌های لایه بردار حاوی رتینوئید را با غلظت کم رتینول شروع کنید و به‌تدریج با افزایش تحمل پوستتان، غلظتش را افزایش دهید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

نکات خرید کرم لایه بردار قوی خارجی و ایرانی

زمانی که شما تصمیم به خرید کرم لایه‌ بردار قوی خارجی یا ایرانی دارید، با دنیایی از برندها و مدل‌های مختلف مواجه خواهید شد که بهتر است هنگام انتخاب و خرید آن‌ها به نکات مهمی توجه داشته باشید تا به نتیجه مطلوبتان برسید. مواردی که هنگام انتخاب و خرید یک کرم لایه بردار قوی باید به آن دقت کنید عبارتند از:

  • کاربرد محصول را درنظر بگیرید.

هنگام خرید کرم لایه بردار، حتما حواستان به کاربرد آن باشد. کرم لایه برداری که برای بدن استفاده می‌شود، برای پوست صورت، قابل استفاده نیست و در صورت این اتفاق، ممکن است آسیب‌های جدی به بافت ظریف پوست وارد شود.

  • به نوع پوستتان توجه کنید.

اگر پوست شما چرب است، باید به دنبال بهترین کرم لایه بردار برای پوست چرب باشید و اگر پوستی خشک دارید، حتما باید از یک کرم لایه بردار قوی مناسب پوست خشک استفاده کنید تا به نتیجه مدنظرتان برسید.

  • بصورت همزمان از چند محصول استفاده نکنید.

دقت کنید که شما طی یک دوره لایه برداری، نباید بیشتر از یک لایه‌ بردار استفاده کنید؛ چرا که استفاده از لایه‌ بردارهای مختلف بصورت همزمان، ممکن است عوارض جانبی زیادی برای پوست شما در پی داشته باشد.

بهترین کرم لایه بردار قوی برای لک صورت

در دنیای بزرگ محصولات مراقبت از پوست با برندهای خارجی، انواع مختلفی کرم لایه بردار وجود دارد که انتخاب و خرید بهترین و مناسب‌ترین محصول، کمی دشوار و گیج‌کننده است. چرا که هر کرم لایه بردار قوی خارجی یا ایرانی، ویژگی‌ها و ترکیبات خاص خود را برای ازبین بردن لک‌های صورت و یا سایر مشکلات پوستی دارد. در ادامه برخی از بهترین کرم‌های لایه بردار قوی برای لک صورت را معرفی می‌کنیم تا شما بتوانید محصول مدنظرتان را انتخاب کنید و به نتیجه‌ای مطلوب و قابل توجه برسید.

کرم لایه بردار آردن

کرم لایه بردار آردن که لایه برداری قوی برای لک صورت محسوب می‌شود، محصولی از برند ایرانی آردن است. این کرم لایه بردار، حاوی AHA 12% می‌باشد و با لایه برداری ملایم؛ سلول‌های مرده پوست را ازبین می‌برد و باعث بهبود بافت پوست، درخشندگی و محو شدن جای جوش‌های قدیمی و از بین رفتن ناهمواری پوستی می‌شود. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های کرم لایه بردار آردن عبارتند از:

  • مناسب برای انواع پوست
  • لایه برداری ملایم
  • تحریک سنتز کلاژن
  • حاوی ویتامین C
  • کمک به رفع چین و چروک‌های پوست
  • محو جای جوش و لک‌های پوست
کرم لایه بردار آردن

کرم لایه بردار درماتیپیک

کرم لایه بردار درماتیپیک، حاوی ٪۱۵ AHA است که با لایه برداری قوی پوست صورت، سنتز کلاژن و الاستین را افزایش می‌دهد با رطوبت‌رسانی عمقی پوست باعث شادابی، شفافیت و جوانی پوست می‌شود و علائم پیری زودرس را از بین می‌برد. همچنین این کرم لایه بردار قوی لک صورت با ترکیبات ضدالتهاب و آنتی اکسیدان‌هایی که دارد، اثربخشی قابل توجهی دارد و مناسب برای انواع پوست است. برخی از ویژگی‌های کرم لایه بردار درماتیپیک به شرح زیر است:

  • ضدچروک قوی
  • کاهش خطوط ریز و لک صورت
  • افزایش شفافیت پوست
  • ایده‌آل و مناسب برای شروع درمان
  • تنظیم pH پوست صورت
کرم لایه بردار درماتیپیک

کرم لایه بردار نوتروژینا

کرم لایه بردار نوتروژینا، حاوی ترکیبات لایه بردار ارگانیک و AHA است و برای انواع پوست‌ها مناسب می‌باشد.این لایه بردار قوی لک صورت، علاوه بر پاکسازی پوست صورت؛ خاصیت احیا کنندگی هم دارد. درواقع کرم لایه بردار نوتروژینا، روندطبیعی بازسازی سلول‌های پوستی را تسریع می‌بخشد و با پاکسازی سلول‌های مرده منافذ پوست، باعث درخشندگی و نرمی صورت می‌شود. از ویژگی‌های مهم کرم لایه بردار نوتروژینا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جوانسازی پوست
  • بهبود ظاهر کدر پوست
  • ایجاد درخشندگی طبیعی پوست
  • افزایش لطافت پوست
  • ترمیم کننده قوی پوست
کرم لایه بردار نوتروژینا

مدت زمان استفاده از کرم لایه بردار 

مدت زمان لایه برداری پوست به عوامل مختلفی همچون نوع پوست و سن شما بستگی دارد. اگر پوست شما خشک است، می‌توانید 1 تا 2 مرتبه در هفته از کرم لایه بردار قوی برای لک صورت استفاده کنید؛ اما اگر پوست چربی دارید، می‌توانید تا 3 مرتبه لایه برداری را در طول هفته انجام دهید. برای پوست‌های حساس نیز لازم است با دقت زیادی، از کرم‌های لایه بردار با غلظت کم استفاده شود.

توجه داشته باشید که شما باید فرآیند لایه برداری صورت تان را متناسب با میزان واکنش پوستتان انجام دهید، بنابراین بهتر است که در ابتدا با استفاده از محصولات لایه بردار با غلظت کمتر، واکنش پوستتان را بسنجید و میزان تحمل آن را ارزیابی کنید. سپس فرآیند لایه برداری را با توجه به واکنش و نیازهای پوست خود، در طول هفته انجام دهید.

بهترین سرم لایه بردار قوی برای لک صورت

سرم‌های لایه برداری که برای ازبین بردن لک صورت استفاده می‌شوند، حاوی ترکیباتی همچون آلفا هیدروکسی اسید (AHA) و بتا هیدروکسی اسید (BHA) می‌باشند و مانند کرم های لایه برداری که به آن‌ها اشاره کردیم؛ با از بین بردن سلول‌‌های مرده پوست و پاکسازی منافذ صورت، باعث درخشندگی و شادابی پوست می‌شوند. استفاده از سرم‌های لایه بردار باعث درمان لک‌های تیره صورت و محو شدن جای جوش‌های قدیمی می‌شود. بنابراین اگر به‌دنبال بهترین سرم لایه بردار قوی برای لک صورت در روتین مراقبت از پوست خود هستید، توصیه ما به شما انتخاب بین سرم‌های لایه بردار زیر است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتایج قابل توجهی برسید.

سرم پیلینگ اوردینری

سرم پیلینگ اوردینری، یک لایه بردار قوی برای لک صورت است که حاوی آلفا هیدروکسی اسید و بتا هیدروکسی اسید می‌باشد. استفاده از این سرم لایه بردار اوردینری که ترکیبی از گلیکولیک اسیدها، لاکتیک اسید و سالیسیلیک اسید می‌باشد؛ به پاکسازی پوست شما کمک می‌کند و سلول‌های مرده را ازبین می‌برد و بصورت موثری باعث کاهش جوش‌، لک‌های پوستی و خطوط ریز صورت می‌شود و نرمی و لطافت پوست شما را دوچندان می‌کند. برخی از ویژگی‌های قابل توجه سرم پیلینگ اوردینری عبارت است از:

  • حاوی ۳۰٪ AHA و ۲٪ BHA 
  • دارای فرمولاسیون بسیار قوی
  • روشن کننده پوست
  • درمان لک و جای جوش صورت
  • فاقد پارابن و سولفات
  • وگان و بدون تست حیوانی
سرم پیلینگ اوردینری

سرم لاکتیک اسید اوردینری

سرم لاکتیک اسید اوردینری با لایه بردار پوست صورت، رنگ و بافت پوست را بهبود می‌بخشد. لاکتیک اسید این سرم، با ازبین بردن سلول‌های مرده، پوست را تحریک به ساخت سلول‌های سالم و جوان می‌کند که به‌مرور باعث درخشندگی و شفافیت پوست و همچنین صاف و یکدست شدن آن می‌شود. البته توجه داشته باشید که برای دستیابی به نتیجه مطلوب، حتما از محصولات اورجینال اوردینری استفاده کنید؛ چرا که محصولات فیک و تقلبی به‌وفور در بازار یافت می‌شوند و استفاده از محصولات فیک اوردینری، نتیجه‌ای درپی نخواهد داشت و ممکن است عواقب جدی برای پوست‌تان به‌دنبال داشته باشد. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های سرم لاکتیک اسید اوردینری اورجینال به شرح زیر است:

  • بهبود درخشندگی و شفافیت پوست
  • افزایش سنتز کلاژن و کمک به جوانسازی پوست  
  • جلوگیری از خشک شدن پوست و آبرسانی
  • مناسب انواع پوست، حتی پوست‌های حساس
سرم لاکتیک اسید اوردینری

سرم سالیسیلیک اسید اوردینری

اگر به‌دنبال یک سرم لایه بردار قوی برای درمان لک‌های تیره صورت خود هستید، سرم سالیسیلیک اسید اوردینری، یکی از بهترین سرم های لایه بردار قوی لک صورت است. این سرم، حاوی 2٪ سالیسیلیک اسید است و پوست را به‌‌خوبی لایه برداری می‌کند و همچنین با حذف سلول‌های مرده و پاکسازی منافذ صورت، با لک‌های تیره و آکنه و جوش‌های صورت مبارزه می‌کند. شما با استفاده مداوم و اصولی از سرم سالیسیلیک اسید اوردینری اصل، به‌وضوح شفافیت و یکدست شدن پوست صورت خود را خواهید دید. برخی از ویژگی‌های سرم سالیسیلیک اسید اوردینری عبارتند از:

  • دارای فرمولاسیون ملایم و سبک
  • فاقد الکل و چربی
  • افزایش درخشندگی پوست
  • مناسب انواع پوست، بخصوص پوست مستعد آکنه
  • بدون تست حیوانی
سرم سالیسیلیک اسید اوردینری

بهترین تونر لایه بردار قوی برای لک صورت

اگر قصد خرید تونر لایه بردار در روتین مراقبت از پوست خود دارید، خوب است بدانید که تونرها محصولاتی هستند که باعث تنظیم PH پوست و آماده‌سازی آن برای جذب بهتر سرم‌های مغذی می‌شوند. در واقع تونرهای لایه بردار، با حذف سلول‌های مرده پوست و خارج کردن ناخالصی‌ها از منافذ پوست صورت؛ تاثیرات چشمگیری در کاهش لک‌ها و تیرگی‌های پوستی دارند. یکی از بهترین تونرهای لایه بردار لک صورت که می‌توان به آن اشاره کرد:

تونر گلیکولیک اسید اوردینری

تونر لایه بردار و روشن کننده گلیکولیک اسید اوردینری، یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند اوردینری است. گلیکولیک اسید بکار رفته در این تونر اوردینری، خاصیت لایه برداری با قدرت ملایم دارد و سطح ناهموار بافت پوست را صاف و هموار می‌کند و باعث آبرسانی و هیدراته شدن پوست می‌شود. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های تونر گلیکولیک اسید اوردینری عبارتند از:

  • رطوبت‌رسانی پوست
  • ترمیم‌کننده قوی پوست
  • پاکسازی عمیق پوست
  • بهبود تیرگی و لک‌های پوستی
  • مناسب انواع پوست
تونر گلیکولیک اسید اوردینری

بهترین اسکراب لایه بردار برای لک صورت

اسکراب‌ لایه بردار، با مواد دانه‌ریز و ساینده‌ای همچون شکر یا نمک؛ سلول‌های مرده پوست را بصورت فیزیکی از لایه بیرونی پوست پاک می‌کند. لایه برداری با اسکراب، گردش خون در سلول‌های پوست را تحریک می‌کند و باعث صاف و یکدست شدن پوست می‌شود و از ایجاد آکنه جلوگیری می‌کند. خوب است بدانید بیشتر اسکراب‌ها، دارای فرمولاسیون طبیعی هستند و از مواد بی‌ضرر و ارگانیک تشکیل شده‌اند؛ به همین دلیل می‌توانید با خیالی آسوده از اسکراب‌های لایه بردار برای ازبین بردن لک و جای جوش استفاده کنید و نگران واکنش‌های آلرژیک و حساسیت پوستی نباشید. یکی از بهترین اسکراب‌های لایه بردار که تاثیر چشمگیری بر صاف و یکدست شدن پوست صورت دارد:

اسکراب برنج بیوآکوا

اگر برای ازبین بردن لک و تیرگی پوست صورت خود به یک اسکراب لایه بردار خوب احتیاج دارید، اسکراب برنج بیوآکوا گزینه‌ای بسیار مطلوب است. این محصول، غنی از عصاره برنج است و با روش هیدرولیز، سلول‌های مرده پوست را جدا می‌کند و چربی‌های اضافه پوست را جذب می‌کند. اسکراب برنج بیوآکوا همچنین حاوی عصاره آلوئه‌ورا نیز می‌باشد و با حفظ رطوبت مورد نیاز پوست، چین و چروک‌ها و خطوط ریز صورت را ازبین می‌برد و پوستی بسیار نرم و لطیف به شما هدیه می‌دهد. از ویژگی‌های قابل توجه اسکراب لایه بردار برنج بیوآکوا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن کننده پوست
  • رفع کک و مک 
  • لایه برداری عمیق پوست
  • آبرسان و مرطوب‌کننده
  • تنظیم چربی پوست
اسکراب برنج بیوآکوا

بهترین پن لایه بردار قوی برای لک صورت

پن‌های لایه بردار صورت، با دانه‌های زبر خود از پوست لایه‌برداری می‌کنند و باعث شفافیت و شادابی پوست می‌شوند. در واقع یک پن لایه بردار قوی، سلول‌های مرده پوست که باعث تیرگی، لک و جوش در سطح پوست می‌شوند را ازبین می‌برد و به‌مرور باعث بهبود رنگ پوست و رفع لک و جای جوش صورت می‌شود. البته قبل از خرید پن لایه بردار قوی برای لک صورت، حتما به نوع پوستی که دارید توجه کنید تا به بهترین نتیجه برسید. اگر بخواهیم به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید پن لایه بردار قوی برای لک صورت اشاره کنیم:

پن لایه بردار پرودرما

پن لایه بردار پرودرما، یک شوینده سازگار با pH طبیعی پوست و فاقد مواد قلیایی و نگهدارنده مضر است. این پن لایه بردار صورت، با دانه‌های ساینده و سالیسیلیک اسید؛ فرآیند لایه برداری فیزیکی و شیمیایی پوست را همزمان باهم انجام می‌دهد. پن لایه بردار پرودرما، با جداسازی سلول‌های مرده لایه سطحی پوست؛ باعث حذف آلودگی‌ها و چربی اضافی پوست و پاکسازی منافذ صورت می‌شود و لطافت و نرمی، شفافیت و شادابی پوست را افزایش می‌دهد. برخی از ویژگی‌های پن لایه بردار پرودرما به شرح زیر است:

  • رفع جوش‌های سرسیاه صورت
  • قدرت شویندگی بالا
  • متناسب با pH پوست
  • افزایش رطوبت پوست و کاهش زبری
  • ایجاد شادابی و شفافیت پوست
  • مناسب انواع پوست
پن لایه بردار پرودرما

بهترین ژل لایه بردار قوی برای لک صورت

ژل‌های لایه بردار، برای ازبین بردن سلول‌های مرده سطح پوست و لایه برداری شیمیایی پوست طراحی شده‌اند. این ژل‌ها، پاکسازی عمیق پوست را بدون تحریکاتی که لایه بردارهای فیزیکی ممکن است ایجاد کنند، فراهم می‌کند. ژل‌های لایه بردار برای انواع پوست‌ها، بویژه پوست حساس و مستعد جوش بسیار موثر عمل می‌کنند. در نظر داشته باشید که استفاده منظم از ژل‌ لایه بردار قوی برای لک صورت، باعث افزایش درخشندگی پوست می‌شود و ظاهر لک‌های تیره صورت و ناهمواری‌های پوست را نیز درمان می‌کند. یکی از ژل‌های لایه برداری که باعث بهبود چشمگیری در بافت پوست می‌شود عبارت است از:

ژل لایه بردار سبوما آردن

ژل لایه بردار سبوما آردن، حاوی سالیسیلیک اسید است و یک محصول موثر برای درمان جای جوش و بهبود تیرگی و لک‌های پوست صورت می‌باشد. سالسیلیک اسید موجود در ژل لایه بردار سبوما آردن، خاصیت لایه برداری مطلوبی دارد و باعث حذف سلول‌های قدیمی سطح پوست و بازگشت طراوات و درخشندگی پوست می‌شود. از ویژگی‌های ژل لایه بردار سبوما آردن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود جای جوش‌های قدیمی
  • جلوگیری از رشد باکتری‌های مولد آکنه
  • افزایش شفافیت پوست
  • بهبود تیرگی و ظاهر کدر پوست
ژل لایه بردار سبوما آردن

بهترین پماد لایه بردار قوی برای لک صورت

اگر تصمیم به خرید یک پماد لایه بردار صورت برای ازبین بردن جای جوش‌‌های خود دارید، باید به‌دنبال پمادی باشید که حاوی ترکیباتی مانند آلفا هیدروکسی اسیدها و رتینوئیدها باشد. چراکه این ترکیبات موجود در محصولات لایه بردار، سلول‌های پوست را بازسازی می‌کنند و تیرگی یا قرمزی ناشی از جای جوش صورت را به‌مرور کاهش می‌دهند. در ادامه، یک پماد لایه بردار صورت را معرفی می‌کنیم تا انتخاب بهترین پماد لایه بردار قوی برای لک و جای جوش صورت، برای شما آسان‌تر شود.

پماد کترل

پماد کترل، حاوی مشتقات اسیدی ویتامین A (رتینوئید) است و بهترین درمان لک و حفره‌های آکنه صورت می‌باشد. این پماد لایه بردار صورت، سرعت تکثیر سلول‌های لایه سطحی پوست را افزایش می‌دهد و باعث بهبود رنگ و بافت پوست می‌شود. در واقع پماد لایه بردار قوی کترل، به سنتز کلاژن‌های جدید در لایه‌های زیرین پوست کمک می‌کند و به‌تدریج باعث محو و کم‌رنگ‌تر شدن جای جوش و لک‌های صورت می‌شود؛ همچنین چروک‌ها و خطوط ریز و ظریف پوست را نیز برطرف می‌کند. البته توصیه می‌شود که قبل استفاده از پماد کترل، حتما با متخصص پوست خود مشورت کنید.

پماد کترل

نتیجه‌گیری

استفاده از محصولات لایه بردار همچون کرم‌ لایه بردار قوی، سرم لایه بردار و ژل‌ها و تونرها؛ برای کسانی که با لک‌های صورت دست و پنجه نرم می‌کنند؛ راه‌حلی بسیار موثر است. یک لایه بردار قوی می‌تواند شامل ترکیباتی همچون AHA ها، BHA ها و رتینوئیدها باشد که لازم است متناسب با نوع پوست و کاربرد مدنظر از آن‌ها استفاده شود تا نتایج اثربخش و مثبتی را به همراه داشته باشد. توجه کنید که گنجاندن محصولات لایه بردار در روتین مراقبت از پوست خود، بصورت اصولی و دقیق می‌تواند بطور موثری باعث محو شدن و ازبین رفتن لک‌ها شود و در نهایت پوستی شفاف‌تر و سالم‌تر از همیشه داشته باشید.

سوالات متداول

سرم پیلینگ اوردینری برای پوست خشک مناسبه؟

اگر پوست شما خشک است، استفاده از این سرم لایه بردار اوردینری؛ با فرمولاسیون قوی که دارد باعث نرمی و لطافت پوستتان می‌شود.

قویترین کرم لایه بردار پوست صورت کدام است؟

کرم لایه بردار درماتیپیک یکی از قویترین لایه بردارهای صورت است که با افزایش کلاژن‌سازی و رطوبت‌رسانی عمقی پوست باعث جوانی و طراوت پوست می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید