ژل ترمیم کننده گلیورز

ژل ترمیم کننده گلیورزGelivers Repairing And Rejuvenating Gel


499,500 تومان850,000 تومان

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید

( آخرین بروزرسانی : شهریور, 1403 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • موثر در نرم و صاف کردن زخم های به جا مانده از انواع جراحی
  • از بین بردن اثرات زخم های سوختگی
  • از بین بردن اثرات جوش و آکنه
  • مناسب جهت ترمیم انواع پوست
  • مناسب جهت استفاده بر پوست کودکان
گلیورز
دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ژل ترمیم کننده گلیورز حاوی درصد بسیار بالایی از سیلیکون طبی است که موجب درمان اسکار و رفع ناهمگونی های کلاژن بر سطح پوست می شود. این محصول محل زخم را مرطوب نگه می دارد و با کاهش گردش خون مویرگی از شکل گیری ناهنجار اسکارها جلوگیری می کند. در این محصول مکانیزمی برای تامین اکسیژن محل پوست در نظر گرفته شده است، تا ناحیه دچار آثار ناشی از کمبود اکسیژن نشود. یکی دیگر از ویژگی های خوب این ترمیم کننده وجود فیلتر های ضد آفتاب فیزیکی با سطح مراقبتی SPF 30 است که از پوست آسیب دیده در برای اشعه UV حفاظت می کند.

نقاط قوت نقاط ضعف
  • افزایش رطوبت پوست
  • فاقد چربی
  • بدون بو
  • بافت غیر چسبنده
  • مناسب پوست های چرب و مستعد آکنه
  • ندارد

ترمیم زخم و رفع اسکار به جا مانده، یکی از پیچیده ترین اتفاقاتی که می تواند در پوست رخ بدهد. پوست ما ناچارا در طی زندگی دچار جراحت خواهد شد، بنابراین به محصولات ترمیم کننده برای درمان زخم ها نیاز پیدا خواهیم کرد. وقتی یک زخم بخواهد ترمیم شود، توده ای از بافت فیبروتیک بر سطح آن ایجاد می شود و روی زخم قرار می گیرد. معمولا این توده که اسکار نامیده می شود رنگ تیره و پوست زمختی دارد.

پس از ایجاد زخم، لایه های پوست با کلاژن سازی مجدد به هم متصل می شوند. گاهی این کلاژن سازی به صورت غیر منظم انجام شده و بر سطح پوست ناهمواری ایجاد می کند. اما زمانی که در حین ترمیم از یک محصول ترمیم کننده استفاده شود، این اتفاق رخ نمی دهد. ژل ترمیم کننده گلیورز یک محصول بی نظیر است که قطعا برای ترمیم زخم های شما اثربخش خواهد بود. محصولات گلیورز با بیش از دو دهه تجربه برای افزایش کیفیت زندگی افراد، تولید می گردند.

اثرات ژل ترمیم کننده گلیورز

پس از مصرف ژل ترمیم کننده گلیورز، یک لایه سیلیکونی روی سطح پوست ایجاد می شود. این لایه، شفاف و غیر چسبنده است و موجب افزایش آبرسانی به بافت پوست می شود. این ژل با کمک سیلیکون موجود در ترکیبات خود، از بی نظمی های کلاژن جلوگیری کرده و به ترمیم بافت به صورت هموار و یکنواخت کمک می کند.

این ژل فعالیت مویرگی را در ناحیه اسکار کاهش می دهد و موجب هم سطح شدن اسکار با سطح پوست می گردد. در نهایت با ایجاد شدن یک لایه حفاظتی بر سطح پوست، زخم از آسیب رادیکال های آزاد و همچنین نور خورشید حفظ می شود. این ژل ترمیم کننده با نظم دادن به الیاف کلاژنی بعد از تکمیل دوره درمان، اسکار قدیمی را از بین می برد.

ترکیبات ژل ترمیم کننده گلیورز

ژل ترمیم کننده گلیورز حاوی 98 درصد سیلیکون طبی و خالص است. همچنین حاوی تیتانیوم اکساید، زینک اکساید، دایمتیکون و سیکلوپنتاسیلوکساید است.

سیلیکون طبی خالص، ماده اصلی اثربخش این محصول است که با افزایش دمای سطح اسکار، تولید الکتریسیته ساکن، افزایش رطوبت پوست و همچنین با افزایش فشار اکسیژن در ناحیه زخم، موجب بهبود اسکارها می شود.

تیتانیوم اکساید و زینک اکساید فیلترهای فیزیکی در برابر نور خورشید هستند. این دو ماده، پوست آسیب دیده را در برابر پرتوهای مضر خورشید حفظ می کنند.

دایمتیکون نیز موجب حفظ رطوبت ناحیه زخم و تسکین دهنده پوست است.

سیکلوپنتاسیلوکساید نیز یک مایع شفاف و بی بو است که فاقد چربی است و برای ایجاد حس نرمی و ابریشم در پوست موثر است.

طریقه مصرف ژل ترمیم کننده گلیورز

این محصول نباید روی زخم باز، سوختگی و بخیه های تازه استفاده شود. برای استفاده از ژل ترمیم کننده مطمئن شوید که زخم کاملا بسته و عاری از هرگونه ترشح است. روزانه 2 الی 3 مرتبه یک لایه نازک از ژل را در ناحیه مورد نظر زده و اجازه دهید تا خشک شود. جهت درمان اسکارهای تدریجی، توصیه می شود حداقل به صورت مداوم 2 ماه، هر روز 2 الی 3 مرتبه استفاده شود. در اسکارهای قدیمی ممکن است تکمیل دوره درمان طولانی شود. حداقل دوره درمان 8 هفته منظم می باشد.

موارد احتیاط

  • روی زخم باز استفاده نگردد.
  • نباید با سطح مخاطی بدن مثل چشم ها، تماس مستقیم داشته باشد.
  • در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
  • اگر سابقه حساسیت به سیلیکون دارید قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.

قیمت و خرید ژل ترمیم کننده گلیورز

وقتی پوست درگیر زخمی می شود باید نسبت به حفظ سلامتی آن حساس تر باشید، تا ضمن ترمیم صحیح،  از ورود باکتری ها و میکروب ها جلوگیری کند و با از بین رفتن محل اسکار خاطره ناخوشاید ایجاد شدن آن برای شما تکرار نشود و بر زیبایی پوست شما اثر نگذارد. با خرید ژل ترمیم کننده گلیورز به هر آنچه که در ترمیم شدن زخم فکر می کنید برسید. برای خرید این محصول با تضمین اصالت کالا و با بهترین قیمت می توانید از طریق همین صفحه در فر.شگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی آیمادورا اقدام کنید.

مشخصات Gelivers Repairing And Rejuvenating Gel

مشخصات محصول
برند

گلیورز

مناسب برای

بدن, صورت

نوع محصول

ژل

جنس پوست

پوست چرب و جوش دار

حجم
  • 15 میلی لیتر
  • 30 میلی لیتر
کشور سازنده

فرانسه

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “ژل ترمیم کننده گلیورز”