کرم لیفت صورت و گردن اورلین

26%

کرم لیفت صورت و گردن اورلینAurelien Time Zero Wrinkle Removing And Lifting Cream


Original price was: 898,000 تومان.Current price is: 663,700 تومان.

تخفیف : 234,300 تومان

( آخرین بروزرسانی : مهر, 1403 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • حجم دهی و آبرسانی عمیق
  • بهبود خاصیت کشسانی پوست
  • افزایش ساخت کلاژن و الاستین
  • جوان سازی پوست
  • نرم کردن و کنترل التهابات پوست
  • برطرف کننده چروک های سطحی تا متوسط

بررسی اجمالی محصول

کرم لیفت صورت و گردن اورلین با تحقیقات بسیاری تولید شده است و از فرمولاسیونی ویژه بهره می برد. این کرم خاصیت لیفت و جوانسازی برای انواع پوست دارد و صرفا استفاده از آن برای افراد با پوست های آکنه ای و خیلی چرب ممنوعیت دارد. این کرم لیفتینگ چروک ها را با حجم دهی و آبرسانی بالا درمان می کند و با تقویت کلاژن سازی این اثر را تثبیت می کند.

نقاط قوت نقاط ضعف
  • حاوی کمپلکس قدرتمند ماتریکسیل ٣٠٠٠، ژل رویال و بتا گلوکان
  • مناسب پوست های نرمال تا خشک
  • مکمل انواع درمان های چروک و جوانسازی
  • ندارد

پیری روند طبیعی پوست است. اما عوامل محیطی، تابش نور خورشید و عدم مراقبت اصولی موجب تسریع روند پیری می شود. انسان ها با ظهور علائمی مثل چروک های سطحی، افتادگی پوست، کدر شدن یا لک های پوستی متوجه آغاز روند پیری در پوست خود می شوند. اگر این علائم به موقع رفع نشوند، رفته رفته افزایش پیدا می کنند تا جایی که به طور کامل قابل مشاهده باشند و پیری پوست را عیان کنند. بنابراین ما انسان ها از محصولات مراقبت پوست استفاده می کنیم تا این زمان را به تعویق بیاندازیم. استفاده از محصولی مثل کرم لیفت صورت و گردن اورلین می تواند در این مسیر نتایج مثبتی ایجاد کند. محصولات اورلین در میان انواع برند های محصولات مراقبت پوست، محصولاتی قابل اعتماد با کارایی موثر هستند.

اثرات کرم لیفت صورت و گردن اورلین

کرم لیفت صورت و گردن اورلین باعث حجم دهی صورت و آبرسانی عمیق پوست می شود و به کمک ترکیباتی بی نظیری که دارد خاصیت کشسانی پوست را تقویت می کند به سنتر کلاژن در پوست قدرت می بخشد تا رشته های کلاژن و الاستین بیشتری تولید گردد و از افتادگی پوست پیشگیری به عمل آید.

این محصول موجب ترمیم، جوان سازی، نرم کردن و کنترل التهابات پوست می شود. همچنین برطرف کننده چروک های سطحی تا متوسط مناسب پوست های نرمال تا خشک است. اگر در پروسه ی درمان چین و چروک های عمیق پوست باشید، می توانید روی این کرم به عنوان یک مکمل درمان چین و چروک و افتادگی حساب کنید.

ترکیبات کرم لیفت صورت و گردن تایم زیرو اورلین

کرم لیفت صورت و گردن اورلین دارای مجموعه ای از پپتیدها، روغن های جوان ساز طبیعی و هیالورونیک اسید با تکنولوژی مدرن Low Molecular Weight است که بالاترین حد جذب را خواهد داشت. در این کرم ترکیباتی همچون روغن مارولا، سبوس برنج و شی باتر، ترکیبات رویال ژلی و بتا گلوتن  وجود دارند.

پپتیدها سبب پیشگیری از چین و چروک و پیری پوست می شوند و با قفل کردن هیدراتاسیون پوست، از افت رطوبت در پوست جلوگیری می کنند.

هیالورونیک اسید نیز موجب آبرسانی بسیار عمیق پوست می شود. روغن مارولا به کاهش خشکی پوست و کاهش التهابات پوست کمک می کند. این روغن  سرشار از اسیدهای چرب است و بیش از هر روغن طبیعی دیگری می تواند خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد پیری ایجاد کند.

سبوس برنج حاوی آنتی اکسیدان‌های قوی مثل ویتامین E و اسید فرولیک است و خاصیت ضد پیری ایجاد می کند.

شی باتر نیز خیلی سریع جذب پوست می شود تا رطوبت را داخل پوست قفل کند. به همین دلیل پوست با کمک شی باتر هیچ وقت دهیدراته نمی شود.

ترکیبات رویال ژلی حاوی آب فراوان، پروتئین فراوان و هرگونه ماده مغذی مورد نیاز پوست هستند و در جوانسازی پوست نقش موثری دارند.

بتاگلوتن با قرارگیری در کنار سایر ترکیبات این محصول اثرات فوق العاده ای در جوانسازی، ضد چروکی و افزایش خاصیت کشسانی پوست خواهد شد.

طرز استفاده کرم لیفت صورت و گردن اورلین

اورلین پیشنهاد می کند روزانه دو بار از کرم تایم زیرو روی پوست کاملا تمیز استفاده شود. قبل از مصرف کرم، مراحل شستشوی پوست را انجام داده اما پوست به طور کامل خشک نکنید. از کرم حتما روی پوست خیس استفاده شود.

موارد احتیاط

  • دور از دسترس کودکان نگه داری نمایید

قیمت و خرید کرم لیفت صورت و گردن اورلین

با شروع روند پیری، هر شخصی در جستجوی محصولی خواهد بود که اثر معجزه آسا داشته باشد و موجب توقف ایجاد چین و چروک ها و رفع افتادگی ها باشد. شاید اغراق آمیز باشد اگر بگوییم کرم لیفت صورت و گردن اورلین اثر معجزه آسا دارد، اما به قدری قوی است افراد زیادی پس از مصرف این کرم، از واژه معجزه برای آن یاد کرده اند. برای خرید کرم لیفت صورت و گردن اورلین می توانید از فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی آیمادورا اقدام کنید. آیمادورا نمایندگی رسمی محصولات اورلین می باشد.

مشخصات Aurelien Time Zero Wrinkle Removing And Lifting Cream

مشخصات محصول
برند

اورلین

مناسب برای

صورت, گردن

دسته بندی

لیفت و سفت کننده

نوع محصول

کرم

جنس پوست

انواع پوست

حجم
  • 30 میلی لیتر
صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شناسه انبار

99011

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “کرم لیفت صورت و گردن اورلین”