فلوئید ضد آفتاب پوست چرب و جوشدار درمالیفت

16%

فلوئید ضد آفتاب پوست چرب و جوشدار درمالیفتDermalift Sunscreen Fluid For Oily And Acne Prone Skin


Original price was: 328,500 تومان.Current price is: 276,000 تومان.

تخفیف : 52,500 تومان

( آخرین بروزرسانی : شهریور, 1403 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • حفاظت حداکثری از پوست در برابر اشعه فرابنفش و نور آبی
  • کمک به رفع جوش ها
  • کاهش چربی سطح پوست
  • کمک به بسته شدن منافذ باز
  • فاقد چربی

بررسی اجمالی محصول

فلوئید ضد آفتاب پوست چرب و جوشدار درمالیفت صرفا فقط یک ضد آفتاب نیست، بلکه اثر درمانی نیز ایجاد می کند. این محصول ضد آفتاب بافت فلوئیدی و بر پایه آب دارد و روی پوست چرب به راحتی جذب می شود و هیچ گونه اثر چربی اضافه به جا نمی گذارد. همچنین حاوی ترکیباتی است که موجب کاهش التهابات آکنه و درمان جوش های سطح پوست می شود. این فلوئید ضد آفتاب هم برای آقایان و هم برای بانوان مناسب است.

نقاط قوت نقاط ضعف
  • بافت سبک و بر پایه آب
  • دارای برچسب وسیع الطیف
  • فوتو استیبل
  • ضد آب
  • ندارد

شاید قرار گرفتن زیر نور خورشید و چند دقیقه لمس آفتاب لذت بخش باشد. اما این موضوع برای پوست خوشایند نیست. آن قسمت از نور خورشید را که شما میبینید و از آن لذت می برید هیچ آسیبی برای پوست ایجاد نمی کند. اما یک بخش نامرئی دیگر که در نور خورشید وجود دارد، آسیب های مخربی برای پوست ایجاد می کند. آن هم اشعه های فرابنفش و اشعه مادون قرمز نور خورشید است. اشعه فرابنفش خود به UVA و UVB تقسیم می شود. UVA به عمق پوست نفوذ می کند و اثرات مخرب خود را آنجا می گذارد. این اثرات مخرب شامل از بین بردن آنتی اکسیدان ها، ایجاد چین و چروک، پیری زودرس و حتی احتمال ایجاد سرطان پوست وجود دارد. اما UVB موجب سوختگی، قرمزی و التهاب در سطح پوست می شود. اشعه مادون قرمز نیز موجب بالا رفتن دما در سطح پوست می شود و آسیب های مخرب ایجاد می کند. برای رفع این مشکلات یک راه حل ساده وجود دارد و آن هم استفاده از ضد آفتاب است. فلوئید ضد آفتاب پوست چرب و جوشدار درمالیفت یک انتخاب مناسب است. محصولات درمالیفت بسیار گسترده هستند و انواع نیازهای پوست را بر اساس انواع تایپ های پوستی مختلف رفع می کنند.

اثرات فلوئید ضد آفتاب پوست چرب و جوشدار درمالیفت

فلوئید ضد آفتاب پوست چرب و جوشدار درمالیفت با SPF 50 به خوبی تمام طیف های فرابنفش و نور آبی خورشید را فیلتر می کند تا به سطح پوست برخورد نکنند. برچسب وسیع الطیف بودن، به این ضد آفتاب ایرانی تعلق گرفته است زیرا تمام اشعه های مضر خورشید را فیلتر می کند.

این ضد آفتاب بافت فلوئیدی دارد و بسیار سبک و روان است. فاقد ترکیبات روغنی می باشد و برای افراد دارای پوست چرب و جوشدار می تواند گزینه مناسبی باشد. این فلوئید ضد آفتاب علاوه بر بافت مناسب، حاوی ترکیباتی است که موجب کنترل چربی و منافذ باز پوست می شوند. بنابراین یکی از اثرات مثبتی که ایجاد می کند رفع جوش های پوست است. فیلتر های موجود در فلوئید ضد آفتاب پوست چرب و جوشدار درمالیفت دارای قابلیت PHOTOSTALE هستند یعنی با مواجه شدن با نور خورشید به سرعت از بین نمی روند و تا ساعت ها روی پوست ماندگارند.

این محصول ضد آب است و با تعریق و یا شنا کردن از بین نمی رود. فقط با استفاده از شوینده ها می توان این ضد آفتاب را از سطح پوست پاک کرد.

ترکیبات فلوئید ضد آفتاب پوست چرب درمالیفت

ترکیبات موثر موجود در فلوئید ضد آفتاب پوست چرب و جوشدار درمالیفت شامل 5–آلفا آووکوتا ، اسید هیالورونیک، سبوکسیل، اسید سالیسیلیک لیپوزومال، نیاسینامید، دکسپانتنول، زینک پی سی ای و آلانتوئین می باشد.

5–آلفا آووکوتا با هدف کنترل ترشح چربی از غدد سباسه در این ضد آفتاب پوست چرب به کار رفته است. این ماده از روغن آووکادو به دست می آید و آنزیم 5 آلفا ردوکتاز در پوست مهار می کند.

هیالورونیک اسید باعث آبرسانی به سطح پوست می شود. در طی کلیه ساعاتی که فلوئید ضد آفتاب پوست چرب و جوشدار درمالیفت بر سطح پوست قرار دارد، آبرسانی نیز انجام شود.

سبوکسیل موجب کاهش فعالیت باکتری های مولد آکنه می شود.

اسید سالیسیلیک موجب ضد عفونی شدن سطح پوست و حذف لایه های مرده از سطح پوست می شود تا احتمال بروز آکنه از بین برود. این ماده در یک غشای لیپیدی قرار گرفته است و به شکل لیپوزومال در آمده است تا بتواند برای مدت طولانی تر بر سطح پوست باقی بماند و فرصت جذب و نفوذ به عمق پوست را داشته باشد.

نیاسینامید نیز خاصیت ضد پیری و آنتی اکسیدانی دارد و سد دفاعی پوست را تقویت می کند.

دکسپانتنول برای از بین بردن التهابات ناشی از آکنه و همچنین اشعه خورشید در این فلوئید ضد آفتاب به کار رفته است.

زینک پی سی ای نیز اثر آبرسانی و رطوبت بخش دارد و از فعالیت بیش از حد غدد چربی پوست جلوگیری می کند.

آلانتوئین نیز التیام بخش، ضد خارش و نرم کننده پوست است.

طریقه مصرف فلوئید ضد آفتاب پوست چرب درمالیفت

20 دقیقه قبل از مواجه شدن با نور مستقیم خورشید به میزان کافی از این فلوئید ضد آفتاب را روی پوست تمیز زده و به آرامی ماساژ دهید. مصرف فلوئید را هر 3 ساعت تجدید نمایید. از این ضد آفتاب بی رنگ می توانید برای زیر آرایش نیز استفاده کنید.

موارد احتیاط

  • فقط برای مصارف خارجی است.
  • دور از دسترس اطفال و در دمای خشک و خنک نگهداری شود.
  • در صورت بروز حساسیت هنگام استفاده قطع و با پزشک مشورت شود.

قیمت و خرید فلوئید ضد آفتاب پوست های چرب و جوشدار درمالیفت

این ضد آفتاب مردانه همزمان که از پوست در برابر اشعه خورشید محافظت می کند، به واسطه ترکیباتی که دارد، اثر درمانی نیز ایجاد می کند. خرید فلوئید ضد آفتاب پوست چرب و جوشدار درمالیفت مانند خرید یک پکیج درمانی آکنه است. برای تهیه این محصول بی نظیر می توانید در همین صفحه از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی آیمادورا سفارش خود را با بهترین قیمت ثبت کنید.

مشخصات Dermalift Sunscreen Fluid For Oily And Acne Prone Skin

مشخصات محصول
برند

درمالیفت

مناسب برای

صورت

دسته بندی

ضد آفتاب

نوع محصول

فلوئید

جنس پوست

پوست چرب و جوش دار

حجم
  • 40 میلی لیتر
تولید کننده

شرکت کیمیا فارمد گیتی گستر

کشور سازنده

ایران

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شناسه انبار

44052

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “فلوئید ضد آفتاب پوست چرب و جوشدار درمالیفت”