ژل شستشوی ویتامین C بایو اسکین

26%

ژل شستشوی ویتامین C بایو اسکینBioSkin Vitamin C Gel Face Wash For All Skin Type


Original price was: 212,500 تومان.Current price is: 157,100 تومان.

تخفیف : 55,400 تومان

( آخرین بروزرسانی : مهر, 1403 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • شوینده روزانه
  • حاوی ترکیبات اثربخش مفید
  • پاک کننده عمیق آلودگی ها و مواد آرایشی
  • شویندگی ملایم
  • مرطوب کننده، شفاف کننده و شاداب کننده پوست

بررسی اجمالی محصول

ژل شستشوی ویتامین C بایو اسکین برای استفاده روزانه مناسب است. بافت ملایمی دارد و از مواد غیر صابونی تشکیل شده است و هیچ گونه آسیبی برای پوست ایجاد نمی کند. این ژل شستشوی صورت ضد التهاب، ضد خارش و ضد قرمزی پوست است و موجب روشن سازی پوست می شود. برای این شوینده ویژگی های مثبتی همچون افزایش رطوبت پوست و جلوگیری از پیری پوست نیز در نظر گرفته شده است.

نقاط قوت نقاط ضعف
  • فاقد ترکیبات صابونی
  • فاقد مواد مواد حساسیت زا و پارابن
  • سازگار با انواع پوست
  • ندارد

شستشوی صورت و پاک کردن آلودگی ها از سطح پوست، روزانه دو مرتبه برای هر نوع پوستی توصیه می شود. این امر موجب افزایش شادابی و لطافت می گردد و از بروز آکنه، تیرگی، لک و پیری پیشگیری می کند. در شستشوی صورت باید از شوینده های غیر صابونی کمک گرفت. این شوینده ها می توانند حاوی ترکیباتی باشند که ضمن شستشوی پوست سایر اثرات مناسب مانند روشن کنندگی و جوان سازی را ایجاد کنند. ژل شستشوی ویتامین C بایو اسکین شوینده ای است که می تواند به نیازهای اساسی پوست هر فرد پاسخگو باشد. محصولات بایو اسکین با شعاره بازگشت به طبیعت تولید می شوند و این یعنی حاوی ترکیبات گیاهی و اثربخش از دل طبیعت هستند.

اثرات ژل شستشوی ویتامین C بایو اسکین

ژل شستشوی صورت حاوی ویتامین C بایو اسکین به دلیل داشتن ویتامین C موجب رفع تیرگی ها و روشن شدن رنگ پوست به مرور زمان می شود. این ژل شستشوی صورت هر گونه آلودگی های محیطی و ضایعات آرایشی را از سطح پوست می زداید و موجب شفافیت و رطوبت پوست می شود. از اثرات خوب این محصول می توان، به تسکین التهاب های پوست اشاره کرد. همچنین قابلیت افزایش رطوبت پوست را نیز داراست. ویتامین C در این شوینده صورت خاصیت آنتی اکسیدانی و کلاژن سازی ایجاد کرده است تا از پیری زودرس جلوگیری کند.

ترکیبات ژل شستشوی صورت حاوی ویتامین سی بایو اسکین

ویتامین C در این ژل شستشوی صورت به عنوان اصلی ترین ماده است. طبق آنچه که پیشتر گفتیم روشن سازی و کلاژن سازی از خواص بی نظیر ویتامین سی است. نیاسینامید، عصاره چای سبز، عصاره اسطوخودوس و گلیکولیک اسید، از سایر ترکیبات اثربخش این شوینده هستند.

نیاسینامید خواص درمانی بسیاری دارد. از مهمترین آن ها می توان به پیشگیری از پیری زودرس، کمک به درمان آکنه و التهابات پوست و کمک به درمان منافذ باز اشاره کرد.

عصاره چای سبز نیز موجب آبرسانی پوست و متعادل سازی چربی پوست می شود.

عصاره اسطوخودوس نیز برای کاهش التهابات پوستی موثر است و حاوی آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی برای پوست است.

گلیکولیک اسید نیز خاصیت لایه برداری ملایم و روشن بخشی به پوست دارد و با حذف سلول های مرده از سطح پوست به آن شادابی می بخشد و موجب گردش بهتر اکسیژن در پوست می شود.

طرز استفاده ژل شستشوی ویتامین C بایو اسکین

ابتدا صورت را با کمی آب مرطوب کنید؛ سپس مقدار کافی از ژل را کف دست ریخته و صورت را با آن ماساژ دهید تا کف مناسبی حاصل شود و در پایان آبکشی نمایید. پس از شستشو از یک آبرسان مناسب استفاده کنید.

موارد احتیاط

  • بهتر است انتخاب ژل شست و شوی صورت مطابق با نوع پوست شما باشد. برای اثر بخشی بیشتر پس از شست و شوی صورت از آبرسان متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید.
  • برای مصرف خارجی استفاده شود.
  • دور از دسترس کودکان قرار دهید.
  • از تماس با چشم خودداری شود.

قیمت و خرید ژل شستشوی ویتامین C بایو اسکین

ژل شستشوی ویتامین C بایو اسکین نه تنها موجب پاکسازی پوست می شود بلکه برای پوست مغذی است و خواصی مثل جوانسازی و روشن سازی را به مرور ایجاد می کند. خرید ژل شستشوی ویتامین سی بایو اسکین با تضمین اصالت کالا در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی آیمادورا از طریق همین صفحه امکان پذیر است.

مشخصات BioSkin Vitamin C Gel Face Wash For All Skin Type

مشخصات محصول
برند

بایو اسکین

مناسب برای

صورت

دسته بندی

پاک کننده

نوع محصول

ژل

جنس پوست

انواع پوست

حجم
  • 200 میلی لیتر
به سفارش

شرکت جهان گستر سپهر افروز

تولید کننده

شرکت بهداشتی نرمین کف

کشور سازنده

ایران

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شناسه انبار

5006

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “ژل شستشوی ویتامین C بایو اسکین”