فلوئید ضد آفتاب پوست چرب ایزدین پرو

29%

فلوئید ضد آفتاب پوست چرب ایزدین پروIzdin Pro Sunscreen Fusion Fluid For Oily and Combination Skin


Original price was: 694,600 تومان.Current price is: 495,300 تومان.

تخفیف : 199,300 تومان

( آخرین بروزرسانی : مهر, 1403 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • حاوی هیالورونیک اسید
  • فاقد رنگ و اثر سفیدی بر پوست
  • فاقد چربی و غیر کومدون زا
  • ایده آل برای استفاده زیر آرایش
  • مات کننده پوست
  • آبرسان و مرطوب کننده

بررسی اجمالی محصول

فلوئید ضد آفتاب پوست چرب ایزدین فاقد چربی است که اثری مات برای پوست ایجاد می کند. این ضد آفتاب بر پایه آب است و بافت رقیقی دارد. به شرط استفاده کافی از آن، قدرت حفاظتی بالایی دارد. SPF این محصول 50 در نظر گرفته شده است. گرچه برای همه افراد حتی افراد داری پوست حساس مناسب است اما برای افرادی که پوست چرب دارند یک تجربه بسیار عالی خواهد بود.

نقاط قوت نقاط ضعف
  • بدون قرمزی، التهاب یا خارش
  • بدون ایجاد حساسیت
  • فاقد پارابن و الکل
  • بدون تحریک چشم
  • تست شده توسط متخصصین پوست
  • ندارد

افرادی دارای پوست چرب همیشه از وجود یک لایه چربی براق در سطح پوست خود شاکی هستند. این لایه چربی ظاهر پوست را براق و زشت می کند. به همین دلیل هم هست که اغلب افراد دارای پوست چرب از مصرف کرم ها و محصولاتی مثل ضد آفتاب امتناع می کنند. اما با این کار آسیب بزرگی به پوست خود می زنند. ضد آفتاب باید یک عامل جدانشدنی از پوست باشد. برای رفع مشکل افراد داری پوست چرب یک ضد آفتاب سبک تولید شده است. محصولات ایزدین پرو دارای فرمولاسیونی از لابراتوار های کانادا، آلمان، ایتالیا هستند و در ایران تولید می شوند.

اثرات فلوئید ضد آفتاب پوست چرب ایزدین مات کننده

فلوئید ضد آفتاب پوست چرب ایزدین یک فتوپروتکتور صورت است که بر پایه آب تولید شده است. این ضد آفتاب ویژگی جذب سریع دارد و بلافاصله پس از مصرف، جذب می شود. قدرت حفاظتی این محصول بالاترین حد ممکن طبق استانداردهای اروپا یعنی SPF50 در نظر گرفته شده است. این ضد آفتاب به خوبی از پوست در برابر اشعه UV حاصل از نور خورشید حفاظت می کند.

فلوئید ضد آفتاب پوست چرب ایزدین فاقد چربی و غیر کومدون زاست. بنابراین حالت براقیت پوست چرب را از بین می برد و حالتی مات به آن می بخشد. این ضد آفتاب حس سنگینی روی پوست ندارد و می توانید برای زیر آرایش هم استفاده کنید.

به واسطه وجود هیالورونیک اسید در ترکیبات این محصول، خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی دارد. خانم ها و آقایان می توانند از این محصول استفاده کنند زیرا هیچ گونه اثر سفید رنگ به جا نمی گذارد و کاملا بی رنگ است. این ضد آفتاب بی رنگ برای انواع پوست، حتی افرادی که دارای پوست حساس هستند قابل استفاده است.

ترکیبات فلوئید ضد آفتاب پوست چرب ایزدین

در فلوئید ضد آفتاب پوست چرب ایزدین هیالورونیک اسید وجود دارد تا ضمن رقیق کردن بافت محصول موجب آبرسانی به پوست شود و طراوت پوست را طی روز تامین کند. همچنین در این ضد آفتاب مردانه فیلترهای شیمیایی به کار رفته اند تا اشعه هایی که به سمت پوست برخورد میکنند را منحرف کنند.

طریقه مصرف

نیم ساعت قبل از بیرون رفتن و در معرض تابش نور آفتاب قرار گرفتن از ضد آفتاب ایزدین استفاده کنید. از ضد آفتاب فیوژن واتر باید مقدار زیادی استفاده کنید، به اندازه دو بند انگشت روی دو انگشت ریخته و استفاده کنید. در نواحی گوش و گردن هم استفاده کنید. هر دو ساعت یکبار می بایست تمدید گردد.

موارد احتیاط

با توجه به بافت رقیق آن طبق گفته تولید کننده حتما باید میزان مصرف رعایت شود. در صورت استفاده کمتر، ممکن است باعث ایجاد آسیب شود.

قیمت و خرید فلوئید ضد آفتاب پوست چرب ایزدین

افرادی که پوست چرب دارند و به هیچ عنوان حاضر نیستند یک لایه چربی دیگر تحت عنوان ضد آفتاب روی پوست خود قرار دهند. اگر هم اهل آرایش کردن باشند که به طور کامل ضد آفتاب را حذف خواهند کرد. اما با خرید این ضد آفتاب پوست چرب هیچ کدام از این مسائل رخ نخواهد داد. فلوئید ضد آفتاب پوست چرب ایزدین را می توانید با بهترین قیمت از همین صفحه در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی آیمادورا خریداری کنید.

مشخصات Izdin Pro Sunscreen Fusion Fluid For Oily and Combination Skin

مشخصات محصول
برند

ایزدین

مناسب برای

صورت

دسته بندی

ضد آفتاب

نوع محصول

فلوئید

جنس پوست

پوست چرب

حجم
  • 50 میلی لیتر
به سفارش

شرکت اسپادانا آریا دیار والا

تولید کننده

شرکت توسعه کسر آسیا

کشور سازنده

ایران

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شناسه انبار

183002

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “فلوئید ضد آفتاب پوست چرب ایزدین پرو”