ضد آفتاب پوست خشک و نرمال سیلوژه

26%

ضد آفتاب پوست خشک و نرمال سیلوژهSiloge Sunscreen Cream For Dry Skin


Original price was: 298,000 تومان.Current price is: 220,300 تومان.

برای فعال شدن سبد خرید و نمایش قیمت ، گزینه های محصول را از کادر بالا انتخاب کنید.

( آخرین بروزرسانی : مهر, 1403 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • بافت سبک
  • سریع الجذب
  • نرم کننده پوست
  • رطوبت رسان پوست
  • تسکین دهنده و التیام بخش پوست

بررسی اجمالی محصول

ضد آفتاب پوست خشک و نرمال سیلوژه با 50 SPF یک ضد آفتاب بی رنگ است باعث حفاظت کامل از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB خورشید می شود. فرمولاسیون این ضد آفتاب فرانسوی است و تحت مجوز آدنیاس پاریس در ایران تولید و بسته بندی می گردد. بافت این ضد آفتاب بسیار سبک و سریع الجذب است. همچنین در ترکیبات آن مواد موثره ای وجود دارد که اثر نرم کنندگی، تسکین دهندگی و رطوبت رسانی دارند. این کرم ضد آفتاب مناسب افرادی با پوست نرمال تا خشک است.

نقاط قوت نقاط ضعف
  • بدون اثر سفید کنندگی
  • حاوی SPF 50
  • حاوی اثر آنتی اکسیدانی
  • تحت لیسانس فرانسه
  • ندارد

ضد آفتاب سیلوژه برای پوست نرمال تا خشک یک ضد آفتاب بی نظیر است. این ضد آفتاب در پیشرفته ترین لابراتوار های فرانسه فرموله شده است. به دلیل وجود تحریمات این فرمولاسیون فرانسوی طبق مجوزی در اختیار تولید کنندگان معتبر ایرانی قرار گرفت تا محصول را در داخل کشور و با همان مواد اولیه و همان کیفیت تولید و بسته بندی کنند. بنابراین سیلوژه ضد آفتابی تحت لیسانس فرانسه است.

این ضد آفتاب حاوی فیلترهای فیزیکی است اما هیچ گونه اثر سفید رنگ از خود روی پوست به جا نمی گذارد. بافت این محصول فوق العاده سبک است و بلافاصله پس از قرار گرفتن روی پوست جذب می شود. بنابراین فقط کافیست 15 دقیقه پیش از قرار گرفتن در معرض نور خورشید آن را استفاده کنید. تمامی محصولات سیلوژه بالاترین سطح استاندارد مراقبت از پوست را دارند و با اثربخشی بالای خود، رضایت حداکثری در مشتریان خود ایجاد کرده اند.

اثرات ضد آفتاب پوست خشک و نرمال سیلوژه‌

ضد آفتاب پوست خشک و نرمال سیلوژه یک ضد آفتاب با فرمولاسیون فرانسوی است. این ضد آفتاب با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی ها تولید شده است و با یک فرمولاسیون پیشرفته می تواند اشعه UVA و UVB را فیلتر کند. از آن جا که این ضد آفتاب پوست خشک دارای اثر آبرسانی است در طول روز طراوت پوست را تامین و حفظ می کند. افراد دارای پوست خشک با اثر نرم کنندگی که از این کرم ضد آفتاب دریافت می کنند، حس بهتری خواهند داشت.

اگر پوست خشک در اثر عوامل محیطی و برخورد نور خورشید دچار التهاب و خارش شده باشد، توسط مواد موثره التیام بخش موجود در این کرم ضد آفتاب بهبود می یابد. SPF این محصول 50 است و این بالاترین سطح حفاظت برای پوست در اقلیم ایران است. هرچه SPF یک محصول بالاتر باشد بافت آن باید سنگین تر شود اما این موضوع در ضد آفتاب سیلوژه اصلاح شده است و علی رغم داشتن SPF بالا بافت آن بسیار سبک است و به هیچ عنوان پوست را چسبنده و سنگین نمی کند.

ضد آفتاب سیلوژه خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و با خنثی کردن رادیکال های آزاد از پیری زودرس و ایجاد چین و چروک و سرطان پوست جلوگیری می کند.

ترکیبات ضد آفتاب پوست خشک سیلوژه

کرم ضد آفتاب پوست خشک و نرمال سیلوژه سرشار از روغن تخمه آفتاب گردان است. این روغن خاصیت نرم کنندگی دارد. همچنین به حفظ رطوبت پوست کمک می کند. با حضور این روغن در ترکیبات این ضد آفتاب پوست صاف و نرم می شود. روغن تخمه آفتابگردان سرشار از ویتامین E یا همان توکوفرول است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و از پیری و سرطان پوست جلوگیری می کند.

گلیسیرین در این محصول نیز خاصیت رطوبت رسانی ایجاد کرده است.

از تیتانیوم دی اکساید به عنوان یک فیلتر فیزیکی اشعه فرابنفش در این ضد آفتاب ایرانی استفاده شده است تا مانند یک آینه نور خورشید را انعکاس دهد تا با سطح پوست برخورد نداشته باشد.

طریقه مصرف ضد آفتاب بی رنگ پوست خشک سیلوژه

حتی اگر هوا ابری است باید از ضد آفتاب استفاده کنید. 15 الی 20 دقیقه قبل از بیرون رفتن، می توانید از ضد آفتاب سیلوژه استفاده کنید و آن را هر دو ساعت یکبار تمدید کنید. پس از هر بار شنا یا تعریق باید ضد آفتاب تمدید شود.

موارد احتیاط

  • دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
  • فقط برای مصارف خارجی است.
  • در دمای خشک و خنک نگهداری شود.

قیمت و خرید ضد آفتاب پوست خشک و نرمال سیلوژه

خطر آفتاب سوختگی برای پوست بسیار جدی است. اگر ضد آفتاب استفاده نکنید و برای دقایقی زیر نور آفتاب قرار بگیرید و سپس پوست را زیر میکروسکوپ ببینید، متوجه خواهید شد که اشعه فرابنفش خورشید چگونه توانسته است به بافت و رگ های خونی پوست آسیب وارد کند. این موضوع برای پوست های خشک و حساس بسیار جدی تر است. بنابراین استفاده از یک ضد آفتاب متناسب با نوع پوست ضروری است. چه ضد آفتابی بهتر از ضد آفتاب سیلوژه که مناسب پوست نرمال تا خشک است و با SPF مناسب و همچنین اثر آنتی اکسیدانی که دارد می تواند یک محافظت تمام و کمال از پوست به عمل آورد. با خرید ضد آفتاب سیلوژه با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی آیمادورا می توانید از اصالت کالای خود اطمینان داشته باشید.

مشخصات Siloge Sunscreen Cream For Dry Skin

مشخصات محصول
برند

سیلوژه

مناسب برای

صورت

دسته بندی

ضد آفتاب

نوع محصول

کرم

جنس پوست

پوست خشک, پوست معمولی

حجم
  • 40 میلی لیتر
به سفارش

شرکت گلبوته سلامت

تولید کننده

شرکت آریا شیک تجارت قشم

کشور سازنده

ایران

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شناسه انبار

1906

بیشتر
رنگ
دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “ضد آفتاب پوست خشک و نرمال سیلوژه”