کرم ژل آبرسان پوست خشک و حساس درمالیفت

16%

کرم ژل آبرسان پوست خشک و حساس درمالیفتDermalift Hydrating Cream Gel


Original price was: 218,500 تومان.Current price is: 183,500 تومان.

تخفیف : 35,000 تومان

( آخرین بروزرسانی : شهریور, 1403 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • آبرسان و مرطوب کننده قوی
  • دارای قدرت جذب بسیار بالا
  • تقویت کننده سد دفاعی پوست
  • ممانعت از تبخیر آب درون پوست
  • رفع خشکی و زبری پوست

بررسی اجمالی محصول

کرم ژل آبرسان پوست خشک و حساس درمالیفت مناسب پوست های خشک و حساس یک محصول منحصر به فرد برای رفع خشکی و زبری پوست است. این آبرسان درمالیفت با قدرت نفوذ بسیار بالا به سرعت جذب پوست شده و لایه های درونی پوست را به صورت عمیق آبرسانی خواهد کرد. مواد موثر در کرم ژل آبرسان پوست خشک و حساس آکوالیفت با رطوبت رسانی به پوست از دهیدراته شدن آن جلوگیری کرده و باعث نرمی و لطافت پوست می شود.

کرم ژل آبرسان پوست خشک و حساس آکوالیفت سرشار از آنتی اکسیدان است که موجب تقویت لایه اپیدرم پوست شده و در نتیجه به افزایش خاصیت کشسانی پوست و رفع چین و چروک های آن کمک شایانی خواهد کرد. همچنین این آبرسان پوست خشک با قرار گرفتن بر روی سطح پوست از تبخیر آب و رطوبت داخل پوست جلوگیری کرده و نقش موثری در جوان سازی و شادابی پوست می گذارد.

نقاط قوت نقاط ضعف
  • مناسب پوست های خشک و حساس
  • سرشار از آنتی اکسیدان
  • ضد حساسیت
  • جوان کننده و ضد پیری زودرس
  • جلوگیری از دهیدراته شدن پوست
  • ندارد

کرم ژل آبرسان پوست خشک و حساس درمالیفت مناسب پوست های خشک و حساس می تواند رطوبت پوست را تامین نموده و به رفع خشکی آن کمک کند. همانطور که می دانیم کم آبی پوست موجب خشکی، دهیدراته شدن و زبری پوست خواهد شد و عوامل مختلفی مانند استفاده از مواد شوینده نامناسب، سرما و خشکی هوا، آلودگی های محیط و … موجب کم آبی پوست می شود. از این رو پوست نیز مانند سایر ارگان های بدن نیازمند آب کافی و رطوبت بوده و با استفاده از ترکیبات آبرسان می تواند با خشکی و دهیدراته شدن پوست مقابله کند.

کرم ژل آبرسان پوست خشک و حساس درمالیفت با فرمولاسیون تخصصی یک محصول عالی برای رفع کم آبی پوست بوده و با ترکیبات منحصر به فرد خود حس شادابی و سلامتی را به پوست خواهد داد. محصولات درمالیفت با همکاری دو شرکت فرانسوی طراحی می شوند و یکی از موفق ترین تولید کنندگان محصولات پوست و مو در ایران هستند.

اثرات کرم ژل آبرسان پوست خشک و حساس آکوالیفت

کرم ژل آبرسان پوست خشک و حساس درمالیفت یک محصول مراقبتی مناسب پوست های خشک و حساس است که با آبرسانی عمیق پوست از خشکی و دهیدراته شدن آن جلوگیری خواهد کرد. این کرم آبرسان با قدرت نفوذ بسیار بالا به سرعت جذب پوست شده و با اثر بخشی بالا مانع تبخیر آب درون سلول ها از لایه اپیدرم پوست خواهد شد. آبرسان قوی درمالیفت با ترکیبات موثر خود موجب تقویت سد دفاعی پوست شده و با خاصیت آنتی اکسیدان بالایی که دارد اثرات مخرب رادیکال های آزاد را خنثی خواهد کرد.

کرم ژل آبرسان پوست خشک و حساس آکوالیفت با رطوبت بخشی به پوست موجب تامین رطوبت پوست شده و در نتیجه نقش موثری در رفع خشکی و زبری پوست خواهد داشت. همچنین کرم ژل آبرسان پوست خشک و حساس درمالیفت به تقویت پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی آن کمک کرده و مانع ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پوست خواهد شد و نقش موثری در جوانی و شادابی پوست دارد. مواد بی نظیر در کرم ژل آبرسان پوست خشک و حساس درمالیفت دارای خاصیت ضد التهاب و ضد حساسیت بوده و برای پوست های حساس و ملتهب نیز یک انتخاب عالی است.

ترکیبات کرم ژل آبرسان پوست خشک و حساس درمالیفت

کرم ژل آبرسان پوست خشک و حساس درمالیفت دارای ترکیبات منحصر به فرد با قدرت نفوذ بسیار بالایی است که در ادامه به معرفی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت:

هیالورونیک اسید یکی از مواد تشکیل دهنده در این محصول است که در بافت و سلول های پوست نیز وجود دارد. هیالورونیک اسید موجب رشد کلاژن و الاستین پوست شده و در نتیجه نقش موثری در جوانی و رفع چین و چروک های پوست دارد. از طرفی هیالورونیک اسید خاصیت مرطوب کننده و آبرسان نیز داشته و موجب نرمی پوست خواهد شد.

سولین چربی طبیعی پوست را متعادل نموده و با ممانعت از خروج آب و رطوبت از لایه اپیدرم پوست موجب حفظ رطوبت و پیشگیری از دفع آب پوست خواهد شد.

سدیم پی سی ای یک فاکتور عالی برای رطوبت بخشی به پوست است. در واقع این ماده جزو بهترین عوامل آبرسان و مرطوب کننده برای پوست می باشد.

آلوئه ورا یک عنصر گیاهی با خواص ضد التهاب، آرام بخش، جوان کننده و آبرسان است که نقش اصلی آن رطوبت رسانی به پوست خواهد بود. از طرفی آلوئه ورا منبع غنی از آنتی اکسیدان است که موجب افزایش خاصیت کشسانی پوست شده و نقش بسزایی در کاهش علائم پیری دارد.

Fucogel از دیگر مواد موثر در این محصول است که خاصیت ضد پیری، جوان کننده و مرطوب کننده دارد.

دستور مصرف کرم ژل آبرسان پوست خشک و حساس آکوالیفت

حداقل دوبار در شبانه روز، کرم ژل آبرسان پوست خشک و حساس آکوالیفت را روی پوست تمیز صورت و گردن مالیده و به آرامی ماساژ دهید. از این کرم ژل می توانید برای زیر آرایش نیز استفاده نمایید.

موارد احتیاط

  • فقط برای مصارف خارجی است.
  • دور از دسترس اطفال و در دمای خشک و خنک نگهداری شود.
  • در صورت بروز حساسیت هنگام استفاده قطع و با پزشک مشورت شود.

قیمت و خرید کرم ژل آبرسان پوست خشک و حساس درمالیفت

آبرسانی و رطوبت بخشی به پوست یکی از مهمترین مراحل مراقبتی برای پیشگیری از پیری زودرس و رفع خشکی پوست است. اگر شما نیز به دنبال یک آبرسان قوی با قدرت اثر بخشی بالا هستید پیشنهاد می شود هرچه سریعتر اقدام به خرید کرم ژل آبرسان پوست خشک و حساس درمالیفت نموده و از آن به صورت روزانه و منظم استفاده نمایید. برای تهیه این محصول می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی آیمادورا اقدام نموده و این کرم آبرسان را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تحویل بگیرید.

مشخصات Dermalift Hydrating Cream Gel

مشخصات محصول
برند

درمالیفت

مناسب برای

صورت

دسته بندی

مرطوب کننده و آبرسان

نوع محصول

ژل-کرم

جنس پوست

پوست حساس, پوست خشک

حجم
  • 50 میلی لیتر
تولید کننده

شرکت کیمیا فارمد گیتی گستر

کشور سازنده

ایران

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شناسه انبار

191201

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “کرم ژل آبرسان پوست خشک و حساس درمالیفت”