شامپو موی رنگ شده فرونیا

26%

شامپو موی رنگ شده فرونیاFeronia Color Care Shampoo


Original price was: 259,300 تومان.Current price is: 191,700 تومان.

تخفیف : 67,600 تومان

( آخرین بروزرسانی : مهر, 1403 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • تثبیت و ماندگاری رنگ مو
  • ضد عفونی کننده و آنتی باکتریال
  • آبرسان و نرم کننده
  • تقویت کننده و مغذی
  • رفع خشکی و زبری موها

بررسی اجمالی محصول

شامپو موی رنگ شده فرونیا فاقد سولفات و کلرید سدیم یک شوینده عالی برای موهای رنگ شده است. ترکیبات موثر در این محصول به تثبیت و ماندگاری رنگ روی موها کمک کرده و مانع کدر شدن و زردی موها خواهد شد و موجب درخشندگی و براقیت موها نیز می شود. این شامپو سرشار از روغن های گیاهی بوده که باعث تقویت ریشه و ساقه موها شده و نه تنها به افزایش استحکام و پرپشتی موها کمک می کند بلکه از ریزش آن ها نیز پیشگیری خواهد کرد.

شامپو موی رنگ شده فرونیا خاصیت آبرسانی و رطوبت دهی عمیق به بافت و سلول های مو داشته و با رفع خشکی موها نقش موثری در لطافت و نرمی آن ها دارد. این شامپو موی رنگ شده با ایجاد یک لایه محافظتی از موها در برابر نور خورشید و حرارت بالا مراقبت خواهد کرد. همچنین این شامپو دارای خواص ضد التهاب و ضد حساسیت بوده و از ایجاد التهابات کف سر مانند خارش جلوگیری می کند.

نقاط قوت نقاط ضعف
  • فاقد سولفات و کلرید سدیم
  • مناسب موهای رنگ و دکلره شده
  • درخشان کننده و براق کننده مو
  • کمک به افزایش شادابی و سلامتی موها
  • ندارد

شامپو موی رنگ شده فرونیا فاقد سولفات و مواد مضر شیمیایی علاوه بر شستشوی موها می تواند به تثبیت و ماندگاری رنگ روی موها کمک کند. یکی از مضر ترین مواد در ترکیبات شامپو ها برای موهای رنگ شده سولفات است که باعث زردی، کدری و تغییر رنگ آن ها می شود. از طرفی رنگ و مواد شیمیای مانند دکلره نیز باعث آسیب به بافت مو خواهد شد و به همین دلیل بهتر است تا حد امکان مصرف این مواد را به حداقل رساند. بهترین راه حل برای ماندگاری رنگ روی موها و استفاده کمتر از مواد شیمیای مصرف شامپوهای بدون سولفات و مناسب برای موهای رنگ شده است.

شامپو موی رنگ شده فرونیا حاوی ترکیبات موثر گیاهی می تواند یک شوینده عالی برای موهای رنگ و دکلره شده باشد. محصولات فرونیا از معروف ترین برندهای جهانی ساخت کشور اسپانیا است که هدف تولید آن سلامت پوست و موی مصرف کننده می باشد.

اثرات شامپو موی رنگ شده فرونیا

شامپو موی رنگ شده فرونیا بدون سولفات و کلرید سدیم با PH متعادل یک شوینده عالی برای موهای رنگ شده است. این شامپو بدون سولفات حاوی روغن های گیاهی موجب حفظ رنگ روی موها شده و ضمن مراقبت از آن ها نقش موثری در درخشندگی و شادابی موها دارد. این شامپو حاوی مواد مغذی، ریشه و ساقه تارهای مو را تقویت و تغذیه نموده و به سلامتی و زیبایی آن ها کمک خواهد کرد.

ترکیبات موجود در شامپو موی رنگ شده فرونیا نقش موثری در آبرسانی و رطوبت بخشی عمیق به موها و پوست سر داشته و باعث سلامتی، نرمی و لطافت موها می شود. این شامپو خاصیت تسکین دهنده و ضد التهاب داشته و التهابات پوست سر مانند خارش و سوزش را درمان نموده و از ایجاد حساسیت های کف سر جلوگیری خواهد کرد. این شامپو با ایجاد یک لایه محافظتی روی موها از آن ها در برابر اشعه مضر خورشید و حرارت بالا مراقبت می کند.

ترکیبات شامپو موی رنگ شده فرونیا

شامپو موی رنگ شده فرونیا حاوی ترکیبات اثربخشی است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

روغن آرگان یک ماده طبیعی با خواص بیشمار برای مو است. این ماده خاصیت آنتی باکتریال داشته و عفونت های قارچ کف سر را درمان خواهد کرد. علاوه بر آن روغن آرگان تقویت کننده عالی برای موها است و از ریزش مو جلوگیری خواهد کرد و موجب حفظ و ماندگاری بیشتر رنگ موها می شود.

روغن زیتون خاصیت تقویت کننده و آبرسان داشته و باعث تغذیه فولیکول های مو می شود و به پرپشتی آن ها کمک می کند.

روغن بادام شیرین یک آبرسان و نرم کننده بسیار قوی با قدرت تثبیت رنگ روی موها است. این ماده از خشکی و زبری موها جلوگیری کرده و نقش موثری در شادابی و لطافت آن ها دارد.

روش مصرف شامپو موی رنگ شده فرونیا

مقدار مناسبی از شامپو را روی موهای خیس مالیده و ماساژ دهید تا کف کند. بعد از 2 الی 3 دقیقه کاملا بشویید.

موارد احتیاط

  • دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
  • در دمای خشک و خنک نگهداری شود.

قیمت و خرید شامپو موی رنگ شده فرونیا

اگر موهای خود را رنگ و یا دکلره نموده و به دنبال یک شامپوی تخصصی فاقد سولفات و حاوی مواد آبرسان و تقویت کننده می باشید که باعث تثبیت و ماندگاری بیشتر رنگ روی موها شود، بهتر است هرچه سریعتر اقدام به خرید شامپو موی رنگ شده فرونیا نموده و به جای مصرف شامپو های معمولی استفاده از آن را شروع نمایید. جهت تهیه این محصول با بهترین قیمت می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی آیمادورا اقدام نمایید.

مشخصات Feronia Color Care Shampoo

مشخصات محصول
برند

فرونیا

مناسب برای

مو

دسته بندی

شامپو

نوع محصول

شامپو

جنس مو

موی رنگ شده

حجم
  • 200 میلی لیتر
تولید کننده

آرایش افزون غرب

کشور سازنده

ایران

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

شناسه انبار

141003

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “شامپو موی رنگ شده فرونیا”