شامپو ضد ریزش موی چرب استم سل

29%

شامپو ضد ریزش موی چرب استم سلStemcell Hair Loss Therapy Oily Scalp Shampoo


Original price was: 219,100 تومان.Current price is: 156,200 تومان.

تخفیف : 62,900 تومان

موجود در انبار

( آخرین بروزرسانی : مهر, 1403 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • تقویت کننده و مغذی
  • درمان ریزش مو و ممانعت از نازک شدن موها
  • حجم دهنده موها
  • افزایش دهنده ضخامت و استحکام تارهای مو
  • تنظیم کننده فعالیت غدد سباسه پوست سر

بررسی اجمالی محصول

شامپو ضد ریزش موی چرب استم سل یک محصول مراقبتی برای درمان ریزش موی سر و حجم دهی به ساختار مو است. ترکیبات موجود در این شامپو ضد ریزش مو نقش موثری در مهار فعالیت آنزیم 5- آلفاردوکتاز داشته و از تولید DHT که عامل اصلی ریزش مو است جلوگیری خواهد کرد. این شامپو به تقویت و تغذیه ساختار مو کمک کرده و باعث حجم دهی، افزایش ضخامت و استحکام تارهای مو می شود.

شامپو ضد ریزش موی چرب استم سل بدون ایجاد خشکی و آسیب به پوست سر موجب تنظیم فعالیت سبوم و چربی کف سر شده و به درمان چربی موها کمک شایانی خواهد کرد. این شامپو بدون سولفات با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالا عوامل مخرب رادیکال های آزاد را خنثی نموده و نقش موثری در درمان خارش سر دارد.

نقاط قوت نقاط ضعف
  • مهار کننده عامل اصلی ریزش موی آندروژنیک (آنزیم 5-آلفا ردوکتاز)
  • مناسب برای استفاده روزانه
  • فاقد سولفات و مواد مضر شیمیایی
  • موثر در رفع خارش کف سر
  • ندارد

شامپو ضد ریزش موی چرب استم سل موجب تقویت موها شده و به رفع ریزش و بهبود رشد موها کمک می کند. ریزش مو که در هر سن و سالی می تواند اتفاق افتد عوامل مختلفی در ایجاد آن دخیل هستند. در صورت ابتلا به ریزش مو آنچه که مهم است کنترل و درمان این مشکل است، زیرا ریزش مو با گذشت زمان باعث کم پشتی شدید موها و حتی طاسی می شود.

شامپو ضد ریزش موی چرب استم سل یک شوینده تخصصی با خاصیت تقویت کننده است که موجب رشد و افزایش تارهای مو شده و به طور کلی ریزش مو را قطع خواهد نمود. محصولات برند استم سل از خالص ترین ترکیبات موثر گیاهی فرموله شده اند که جهت تقویت و تغذیه بافت موها تولید می شوند.

اثرات شامپو تقویت کننده موی چرب استم سل

شامپو ضد ریزش موی چرب استم سل حاوی ترکیبات موثر گیاهی یک محصول مراقبتی برای درمان ریزش موی سر است. مواد موثر در این شامپو موی چرب نقش بسزایی در مهار فعالیت آنزیم 5- آلفا ردوکتاز داشته و از تولید DHT که عامل اصلی ریزش مو است جلوگیری خواهد کرد.

شامپو تقویت کننده موی چرب استم سل با تقویت ساختار و بافت موها موجب افزایش ضخامت و استحکام تارهای مو شده و یک راه حل موثر در پیشگیری از ریزش غیر طبیعی و نازک شدن موها به شمار می رود. این شامپو باعث تنظیم میزان ترشح چربی و غدد سباسه پوست شده و نقش موثری در رفع چربی پوست سر داشته و از چرب شدن بیش از حد موها نیز جلوگیری خواهد کرد. همچنین ترکیبات گیاهی در این شامپو به رطوبت بخشی و آبرسانی عمیق بافت مو کمک کرده و التهابات پوستی مانند خارش سر را درمان خواهد نمود.

ترکیبات شامپو ضد ریزش موی چرب استم سل

شامپو ضد ریزش موی چرب استم سل دارای ترکیبات تخصصی است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

عصاره بابونه اولین ماده موثر در این شامپو روزانه است که خاصیت ضد عفونی کننده داشته و برای کنترل چربی کف سر بسیار عالی عمل می کند. این ماده از رشد قارچ و باکتری های مضر بر روی پوست سر ممانعت کرده و نقش موثری در رفع التهابات کف سر دارد.

عصاره آلوئه ورا یک ماده ضد التهاب با قدرت آبرسانی بسیار بالا است که باعث تقویت بافت مو شده و از ریزش موها جلوگیری خواهد کرد.

آزلائیک اسید یک ماده بسیار موثر در درمان ریزش مو است که از تخریب فولیکول های مو توسط رادیکال های آزاد پیشگیری خواهد کرد.

سالیسیلیک اسید یک عنصر عالی برای کمک به کاهش میزان DHT که همان عامل اصلی ریزش مو است می شود.

روش مصرف شامپو تقویت کننده موی چرب استم سل

مقدار مناسبی از شامپو را روی موهای خیس ماساژ دهید تا کف ایجاد شود. بعد از گذشت 2 الی 3 دقیقه آبکشی کنید.

موارد احتیاط

در جای خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

قیمت و خرید شامپو ضد ریزش موی چرب استم سل

اگر ریزش شدید مو دارید و از چربی بیش از حد موهای خود خسته شده اید پیشنهاد می شود هرچه سریعتر اقدام به خرید شامپو ضد ریزش موی چرب استم سل نموده و استفاده از آن را در برنامه روتین مراقبت از موهای خود قرار دهید. برای تهیه این محصول می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی آیمادورا نسبت به خرید این شامپو با بهترین قیمت اقدام کنید.

مشخصات Stemcell Hair Loss Therapy Oily Scalp Shampoo

مشخصات محصول
برند

استم سل

مناسب برای

مو

دسته بندی

شامپو

نوع محصول

شامپو

جنس مو

موی چرب

حجم
  • 250 میلی لیتر
به سفارش

مانلی بهداشت پارس ایرانیان

تولید کننده

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مون روژین

کشور سازنده

ایران

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

سریال مجوز

3143/ظ/56

شناسه انبار

100002

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “شامپو ضد ریزش موی چرب استم سل”