شامپو موی چرب استم سل

29%

شامپو موی چرب استم سلStemcell Oily Scalp Therapy Shampoo


Original price was: 159,000 تومان.Current price is: 113,400 تومان.

تخفیف : 45,600 تومان

موجود در انبار

( آخرین بروزرسانی : مهر, 1403 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • رفع چربی اضافه پوست سر
  • تنظیم کننده سبوم و فعالیت غدد سباسه کف سر
  • ضد التهاب و موثر در رفع خارش پوست سر
  • آبرسان عمیق بدون ایجاد خشکی
  • جلوگیری از ریزش موها

بررسی اجمالی محصول

شامپو موی چرب استم سل با داشتن ترکیبات طبیعی بدون مواد مضر شیمیایی یک محصول عالی برای رفع چربی موها و پوست سر است. این شامپو با تنظیم فعالیت غدد سباسه پوست سر از تجمع بیش از حد چربی در کف سر جلوگیری کرده و در نتیجه به درمان چربی موها کمک می کند. مواد موثر در این محصول خاصیت ضد التهاب داشته و یک گزینه بسیار عالی برای پوست های حساس است و نقش موثری در رفع خارش کف سر دارد.

ترکیبات گیاهی موجود در شامپو موی چرب استم سل با قدرت جذب بسیار بالا موجب آبرسانی عمیق، تقویت و تغذیه تارهای مو و پوست سر می شود. همچنین این شامپو موی چرب علاوه بر آن که باعث جلوگیری از خشکی و دهیدراته شدن موها شده به رفع ریزش و افزایش رشد و ضخامت موها نیز کمک می کند.

نقاط قوت نقاط ضعف
  • تقویت کننده و افزایش دهنده رشد و ضخامت تارهای مو
  • فاقد سولفات و مواد مضر شیمیایی
  • مناسب برای پوست سر چرب و حساس
  • افزایش دهنده شادابی و حالت پذیری موها
  • ندارد

شامپو موی چرب استم سل با تنظیم سبوم و کنترل چربی پوست سر می تواند به چرب شدن موها پایان دهد. معمولا یکی از مشکلات بسیار شایع در بین افراد به خصوص بانوان چربی بیش از حد موها است که در اثر تجمع چربی و سبوم در کف سر ایجاد می شود. این عارضه که در اثر عواملی مانند تغذیه نامناسب، ژنتیک، عدم رعایت بهداشت و حتی استفاده از مواد شوینده نامناسب بروز می کند در صورت عدم درمان موجب ریزش، کم پشتی موها، ایجاد شوره و … خواهد شد. برای رفع این مشکل استفاده از یک شوینده تخصصی مانند شامپو موی چرب استم سل می تواند کمک کننده باشد و به سلامتی و رشد موها کمک شایانی نماید. محصولات استم سل فاقد مواد مضر شیمیایی از بهترین ترکیبات و عصاره های گیاهی ساخته می شوند که هدف آن ها سلامت موها است.

اثرات شامپو موی چرب استم سل

شامپو موی چرب استم سل یک شوینده تخصصی حاوی عصاره های گیاهی و مواد موثری است که موجب رفع چربی و افزایش کیفیت موها می شود. این شامپو بدون سولفات از تجمع چربی در کف سر جلوگیری کرده و با کنترل چربی و تنظیم سبوم پوست سر موجب درمان موهای چرب و براقی آن ها خواهد شد. همچنین این شوینده حرفه ای مناسب برای موهای چرب به رفع التهابات پوست سر مانند خارش آن کمک کرده و نقش موثری در جلوگیری از ریزش مو ها دارد.

این شامپو با حذف ترکیبات شیمیایی و جایگزینی آن ها با مواد طبیعی مانند عصاره آلوئه ورا، بابونه و پروتئین هیدرولیز شده سبزیجات موجب آبرسانی عمیق و تقویت لایه های درونی پوست سر و موها شده و باعث رشد بهتر موها و افزایش ضخامت تارهای مو و سلامت آن ها خواهد شد. این شامپو مناسب برای پوست های حساس بدون ایجاد خشکی و حساسیت های پوستی به درخشندگی و حالت پذیری موها نیز کمک می کند.

ترکیبات شامپو موی چرب استم سل

شامپو موی چرب استم سل حاوی ترکیبات طبیعی است که در ادامه به معرفی تک تک آن ها خواهیم پرداخت:

اولین ترکیب گیاهی در این شامپو روزانه عصاره بابونه است که مانند یک لایه بردار طبیعی و ملایم عمل کرده و موجب حذف سلول های مرده پوست سر می شود. از طرفی بابونه دارای خواص ضد التهابی بوده و خاصیت ضد عفونی کننده نیز دارد.

عصاره آلوئه ورا ماده طبیعی دیگری در این شامپو است که خاصیت رطوبت بخشی و آبرسانی بسیار بالایی داشته و به رفع خشکی و شادابی موها کمک می کند.

پروتئین هیدرولیز شده سبزیجات یک ماده موثر با قدرت نفوذ بسیار بالا است که علاوه بر آن که موجب تقویت موها شده، باعث افزایش ضخامت و رشد تارهای مو نیز خواهد شد.

اسید سالیسیلیک عنصر بعدی با خاصیت تنظیم کننده سبوم و چربی پوست کف سر است که موجب رفع شوره و جلوگیری از تجمع چربی می شود.

اسید آزلائیک یک ماده موثر در تنظیم سبوم پوست است که موجب قطع ریزش موها و افزایش رشد آن ها خواهد شد.

روش مصرف شامپو موی چرب استم سل

مقدار مناسبی از شامپو را روی موهای خیس ماساژ دهید تا کف ایجاد شود. بعد از گذشت 2 الی 3 دقیقه آبکشی کنید.

موارد احتیاط

در جای خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

قیمت و خرید شامپو موی چرب استم سل

اگر موهای شما مدام چرب می شود و از خارش و التهابات کف سر خود رنج می برید و به دنبال یک شامپو تخصصی برای درمان چربی موها و التهابات پوست سر خود هستید توصیه می شود هرچه سریعتر اقدام به خرید شامپو موی چرب استم سل نمایید و برای سلامتی موهای خود استفاده از آن را شروع کنید. برای تهیه شامپو موی چرب استم سل با بهترین قیمت و تضمین کیفیت کالا می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی آیمادورا اقدام نمایید.

مشخصات Stemcell Oily Scalp Therapy Shampoo

مشخصات محصول
برند

استم سل

مناسب برای

مو

دسته بندی

شامپو

نوع محصول

شامپو

جنس مو

موی چرب

حجم
  • 250 میلی لیتر
به سفارش

مانلی بهداشت پارس ایرانیان

تولید کننده

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مون روژین

کشور سازنده

ایران

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

سریال مجوز

1214/ظ/56

شناسه انبار

100003

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “شامپو موی چرب استم سل”