ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ پوست چرب لافارر SPF 50

29%

ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ پوست چرب لافارر SPF 50Lafarrerr Anti Spot Sunscreen For Oily Skin - SPF 50

(دیدگاه کاربر 1)

Original price was: 604,300 تومان.Current price is: 430,900 تومان.

تخفیف : 173,400 تومان

موجود در انبار

( آخرین بروزرسانی : مهر, 1403 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • دارای نشان PA+++
  • برطرف کننده لک های پوستی
  • مهار کننده سبوم و چربی پوست
  • آبرسان و مرطوب کننده
  • خنثی کننده اثرات مخرب رادیکال های آزاد

بررسی اجمالی محصول

ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ پوست چرب لافارر SPF 50 با فرمولاسیون فوق سبک و نشان PA+++ مانند یک لایه محافظ از پوست در برابر رادیکال های آزاد و پرتوهای مضر خورشید محافظت می کند. این ضد آفتاب پوست چرب ضد لک حاوی ترکیبات موثر در کاهش ملانین پوست بوده و به طور موثر لک و تیرگی های صورت را برطرف خواهد کرد. ترکیبات موجود در این ضد آفتاب به مهار چربی پوست کمک کرده و در نتیجه از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری خواهد کرد.

این ضد آفتاب بی رنگ دارای مواد موثر مرطوب کننده و آبرسان است که پوست را به خوبی آبرسانی نموده و در نتیجه به کاهش روند پیری پوست کمک خواهد کرد. کرم ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر بدون چربی قدرت جذب بسیار بالایی داشته و بدون ایجاد سفیدی و براقیت بر روی پوست به سلامت و شادابی چهره شما کمک می کند.

نقاط قوت نقاط ضعف
  • سبک، قابل جذب با فرمولاسیون oil-free
  • مات کننده پوست
  • مناسب برای خانم ها و آقایان
  • ندارد

ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ پوست چرب لافارر SPF 50 می تواند یک انتخاب صحیح برای افزایش سلامت پوست باشد. معمولا افرادی که پوست چرب و مستعد جوش دارند به دنبال یک محصول چند منظوره برای مراقبت و رفع لک و جوش های پوستی خود هستند. ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ پوست چرب لافارر SPF 50 با حفاظت حداکثری و ترکیبات موثر به رفع تمامی مشکلات پوستی کمک می کند. محصولات برند لافارر از بهترین مواد اولیه با قدرت اثربخشی بسیار بالا تهیه می شوند که می تواند سلامت پوست را تضمین کند.

اثرات ضد آفتاب بی رنگ پوست چرب لافارر SPF 50

ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ پوست چرب لافارر SPF 50 با نشان PA+++ طیف گسترده ای از اثرات مخرب رادیکال های آزاد را خنثی نموده و از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید مراقبت می کند. مواد موثر در ترکیبات این ضد آفتاب ایرانی به مهار ترشح سبوم و متعادل نمودن چربی پوست کمک کرده و از ایجاد جوش و آکنه ممانعت می کند.

این کرم ضد آفتاب نقش موثری در رفع لک های پوستی داشته و با کاهش تغییر رنگدانه های پوستی مانع ایجاد لک و تیرگی ها بر روی پوست خواهد شد. از طرفی ضد آفتاب بی رنگ پوست چرب لافارر SPF 50 حاوی ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان است که به لایه های درونی پوست نفوذ کرده و با افزایش خاصیت الاستیسته پوست روند پیری صورت را به تعویق می اندازد.

ترکیبات ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ پوست چرب لافارر SPF 50

ترکیبات موجود در ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ پوست چرب لافارر SPF 50 با مقدار SPF 50+ به سه گروه تقسیم می شود:

دسته اول شامل شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا، پاپایا و گواوا است که تمامی این مواد گیاهی خاصیت ضد لک و روشن کننده داشته و از تغییر رنگدانه ی پوست پیشگیری خواهد کرد. همچنین این عصاره های طبیعی سرشار از انواع ویتامین ها است که موجب تقویت پوست شده و به جوانسازی آن کمک می کند.

گروه دوم شامل عصاره چوب درخت انانتیا کلرنتا و زینک پی سی آ است، که موجب مهار سبوم و چربی بیش از اندازه پوست شده و از چرب شدن و ایجاد جوش جلوگیری خواهد کرد.

گروه سوم نیز شامل عصاره آلوئه ورا، سدیم هیالورنات، سدیم لاکتات و اوره است که دارای خواص آبرسان با قدرت نفوذ بسیار بالا است که به تامین رطوبت از دست رفته پوست و کاهش پیری زودرس کمک می کند.

شیرین بیان یک عنصر مغذی حاوی انواع ویتامین ها است که موجب شفاف شدن پوست شده و در تامین سلامت آن موثر است. سارمنتوزا ساکسی فراگا یک ترکیب طبیعی است که خاصیت ضد التهاب و ضد لک داشته و موجب رفع لک و تیرگی های پوستی خواهد شد. پاپایا نیز با داشتن آنزیم های پاپاپین نقش موثری در تامین ویتامین C پوست داشته و در نتیجه به روشن شدن پوست کمک می کند. گواوا نیز یک ضد لک عالی با خواص ضد پیری برای پوست است.

عصاره چوب درخت انانتیا کلرانتا با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی بالا و تامین ویتامین C به کلاژن سازی پوست کمک کرده و مانع چین و چروک و افتادگی پوست می شود. زینک پی سی آ در کنترل و مهار چربی پوست موثر بوده و از تشکیل جوش پیشگیری خواهد کرد

سدیم هیالورونات یک ماده رطوبت رسان است که به افزایش خاصیت الاستیسیته پوست کمک می کند. آلوئه ورا یک ماده آبرسان طبیعی است که در لطیف شدن پوست موثر است. سدیم لاکتات و اوره نیز قدرت جذب محصول را چندین برابر افزایش داده و به خوبی رطوبت صورت را تامین می کند.

روش مصرف ضد آفتاب بی رنگ پوست چرب لافارر SPF 50

15 دقیقه قبل از تماس با اشعه خورشید مقدار کافی از ضد آفتاب لافارر را روی پوست خود بمالید و هر 2 الی 4 ساعت تکرار کنید.

موارد احتیاط

  • دور از نور خورشید و در دمای 30-15 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.
  • دور از دسترس کودکان قرار دهید.

قیمت و خرید ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ پوست چرب لافارر SPF 50

اگر پوست چربی دارید و به دنبال یک ضد آفتاب حرفه ای هستید که بتواند به طور همزمان چندین نیاز پوست شما را رفع نماید توصیه می شود هرچه سریعتر نسبت به خرید ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ پوست چرب لافارر SPF 50  اقدام نمایید. شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا از فروشگاه اینترنتی آیمادورا تهیه کنید.

سوالات متداول در مورد ضد آفتاب بی رنگ پوست چرب لافارر SPF 50

برای استفاده روزانه پوست چرب SPF30 یا SPF50 کدام بهتر است؟

SPF بیانگر فاکتور محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید است. در ساعاتی که تابش نور خورشید به صورت مستقیم است (10 صبح الی 4 بعد از ظهر) استفاده از ضد آفتاب با SPF50 بهتر است.

آیا ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ پوست چرب لافارر SPF 50 برای خانم های باردار ضرری ندارد؟

خیر، استفاده از این ضد آفتاب برای خانم های باردار و شیرده بلا مانع است.

آیا این ضد آفتاب برای پوست های حساس قابل استفاده است؟

این محصول فاقد هر گونه عطر، اسانس، پارابن و مواد حساسیت زا است و افرادی که پوست حساس و ملتهبی دارند می توانند از آن با خیال راحت استفاده نمایند.

ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بی رنگ؟

اگر به صورت مداوم از کرم پودر و محصولات آرایشی استفاده می کنید استفاده از ضد آفتاب رنگی توصیه می شود.

مشخصات Lafarrerr Anti Spot Sunscreen For Oily Skin - SPF 50

مشخصات محصول
برند

لافارر

مناسب برای

صورت

دسته بندی

ضد آفتاب

نوع محصول

کرم

جنس پوست

پوست چرب, پوست چرب و جوش دار, پوست چرب و مختلط

حجم
  • 40 میلی لیتر
تولید کننده

لابراتور بین المللی دکتر کامکار

کشور سازنده

ایران

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

سریال مجوز

7642/ظ/56

شناسه انبار

15044

1 دیدگاه برای ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ پوست چرب لافارر SPF 50
  1. ناهید موسوی

    کرم خیلی بافت سبک و خوبی داره

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
افزودن دیدگاه