لیفت صورت با روش غیر تهاجمی یا “بدون جراحی” چیست؟

لیفت صورت

لیفت صورت با روش غیر تهاجمی یا “بدون جراحی” چیست؟

به نظر شما روزانه چند مرد و زن برای جوانسازی و لیفت صورت خود سراغ عمل های زیبایی مثل بوتاکس و ژل می روند؟ شما هم در همین فکر هستید؟ پوستتان نیاز دارد تا کمی به آن رسیدگی شود؟ احتمالا دوست دارید دوباره مثل قدیم پوستی کشیده و جوان داشته باشید. اما آیا تنها راه حل بوتاکس ژل است؟ یکی از روش های نوینی که بسیار تاثیر گذار بوده و هیچ خطری برای پوست نداشته و سلامت آن را در بلند مدت به خطر نمی اندازد، استفاده از لیفت صورت بدون جراحی یا به اصطلاح لیفت صورت غیر تهاجمی است.

اما این روش چیست و با چه ابزاری انجام می شود؟ در این مقاله از وبلاگ فروشگاه اینترنتی آیمادورا می خواهیم لیفت صورت با روش غیر تهاجمی را به شما معرفی کنیم.

لیفت صورت با بوتاکس و ژل خوب است؟

همین ابتدا بگویم که بوتاکس و ژل اگر به شکل درست و زیر نظر متخصصان انجام شود، می تواند موثر باشد و نتیجه دلخواه را برای شما داشته باشد. اما این نتیجه نیاز به تمدید و توجه زیادی دارد.

تزریق بوتاکس و یا ژل برای لیفت صورت، در کنار مزیت هایی که دارد، مانند اثر گذاری فوری، بسیار برای سلامت پوست مضر بوده و می تواند در بلند مدت به پوست شما آسیب وارد کند. بوتاکس و ژل نیازمند تمدید است و اگر شما به طور منظم آن را رعایت نکنید، نه تنها نتیجه مورد نظر را نخواهید گرفت، بلکه می بینید که پوستتان بدتر هم شده است و یک حالت مصنوعی به خود گرفته است.

بعضی از افراد فکر می کنند تنها یک بار بوتاکس کردن و یا تزریق ژل می تواند پوستشان را از این رو به آن رو کند. اما اینطور نیست. لطفا با آگاهی سراغ این روش تهاجمی (با استفاده از جراحی) بروید. از مهم ترین اثرات منفی ای که این روش های تهاجمی بر روی پوست دارند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

● قرمز شدن پوست و تورم

● درد

● ایجاد سردرد و حالت تهوع

● کبودی ناحیه بوتاکس و یا تزریق ژل

● عفونت های پوستی

● افتادگی پلک

● تورم بافت لنفاوی پوست

● جوش و آکنه پوستی

● جا به جایی ژل

البته همانطور که گفته شد، این روش های لیفت صورت ویژگی هایی هم دارد که افراد زیادی را به خود جلب کرده است. از مهم ترین آن ها هم می توان به لیفت سریع پوست اشاره کرد.

بوتاکس

اما نکته ای که بسیار مهم است اینه که، تزریق ژل و بوتاکس برای همه افراد مناسب نیست! گروه هایی هستند که به هیچ عنوان نباید از این روش برای لیفت صورت خود استفاده کنند. اگر شما هم جزء این دسته هستید، تا آخر مقاله همراه ما باشید که یک خبر خوب برایتان داریم:

● افراد دارای پوست حساس

● خانم های باردار

● افرادی که از دارو های ضد انعقاد خود استفاده می کنند

● افراد دارای بیمای های خاص

● افراد دارای ضعف عضلانی

● افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف

روش لیفت صورت بدون جراحی یا غیر تهاجمی چیست؟

تا الان چند بار این عنوان را در تبلیغات و… دیدید: «روش غیر تهاجمی لیفت صورت» یا «لیفت صورت بدون جراحی». اما این روش چیست و چه ویژگی ها و مزیت هایی دارد؟

یکی از روش های بی خطر و اثر گذار برای لیفت صورت، استفاده از کرم ها و محصولات لیفتینگ است. این روش به دلیل اینکه به پوست و سلول های پوست آسیب وارد نکرده و هیچگونه خطری برای سلامت پوست ندارد، به آن روش غیر تهاجمی یا لیفت صورت بدون جراهیمی گویند.

در روش غیر تهاجمی لیفت صورت، شما از محصولاتی استفاده می کنید که باعث می شود تا پوست به طور طبیعی جوانی و کشیدگی خود را بدست آورد. اما نکته ای که بسیار مهم است اینه که شما باید در استفاده از این روش صبور باشید.

صبر در قبال سلامت پوستتان! کرم لیفتینگ برای اثر گذاری نیاز به زمان دارند. این نوع محصولات به مرور اما آهسته و پیوسته باعث لیفت صورت و جوانسازی پوست شما می شوند. اما در قبال این روند تدریجی اما موثر، ذره ای آسیب به بافت پوست شما وارد نمی شود. در نتیجه می توان گفت این ویژگی به اثر تدریجی آن می چربد!

علاوه بر این ها، کرم های لیفت صورت، برای تمامی گروه ها همچنین افرادی که برای آن ها تزریق ژل و یا بوتاکس ممنوع است، مناسب بوده و خطری برای آن ها نخواهد داشت. در نتیجه خانم بارداری که می خواهد از پوست خود مراقبت کند، می تواند با خیال راحت از این روش استفاده کرده و نگران هیچ چیزی نباشد.

لیفت صورت قبل و بعد

از مهم ترین ویژگی های کرم های لیفت صورت بدون جراحی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحریک و افزایش کلاژن سازی پوست
  • ایجاد کننده تعادل میان آنزیم های کلاژن ساز و مهار کننده کلاژن
  • بالا بردن قوام پوست
  • افزایش خاصیت الاستیسیته پوست
  • آبرسانی عمیق پوست
  • جلوگیری از پیری زود رس پوست
  • رفع چین و چروک های پوستی
  • جلوگیری از شل شدن پوست
  • دارای کلاژن طبیعی
  • سفت کننده پوست
  • دارای آنتی اکسیدان های قوی
  • تقویت و شاداب کننده پوست
  • و …

جالب است بدانید که بهترین کرم های لیفت کننده صورت، حاوی ترکیبات گیاهی و طبیعی هستند. فرمولاسیون آن ها به طوری تهیه شده است که حداکثر سازگاری را با پوست شما داشته باشد.

بهترین های لیفت کننده صورت غیر تهاجمی

نمی دانید از چه لیفت کننده ای باید استفاده کنید؟ نگران نباشید. بیایید باهم 6 لیفت کننده حرفه ای صورت با بررسی کنیم

1. کرم ضد چروک و لیفتینگ الی ژن

2. سرم لیفت مونالیا

3. کرم ضد چروک و لیفتینگ فرونیا

4. کرم آبرسان و مغذی پوست خاویار اریس

5. کرم لیفتینگ درمالیفت مدل فرمالیفت

6. کرم لیفتینگ ضد افتادگی پوست خاویار الی ژن

سوالات متداول کاربران پیرامون لیفت صورت بدون جراحی

لیفت صورت غیر تهاجمی تا چند وقت ماندگار است؟

حتی روش های تهاجمی در لیفت صورت پس از مدتی اثر خود را از دست می دهند. در واقع کاری که روش های لیفت انجام می دهند به تاخیر انداختن پیری است. لیفت صورت بدون جراحی اگر به صورت مستمر اجرا شود تا سالیان سال پوست شما را سفت و محکم بدون چین و چروک نگه می دارد.

آیا لیفت دائمی صورت امکان پذیر است؟

لیفت دائمی صورت امکان پذیر نیست اما می توان افتادگی و شل شدگی پوست را با استفاده از محصولات غیر تهاجمی لیفت صورت به تعویق انداخت.

کلام آخر

اینکه شما بخواهید از چه روشی برای لیفت صورت خود استفاده کنید، کاملا بستگی به شما و نوع پوستتان دارد. شما می توانید هزینه زیادی را صرف بوتاکس و تزریق ژل کرده و وقت خود را در کلینیک های زیایی صرف کنید. همچنین می توانید در روش لیفت صورت بدون جراحی با استفاده از یک محصول لیفت کننده صورت خوب، در زمان و وقت خود صرفه جویی کرده و سلامت پوست خود را تضمین کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
کمپین شیراز