معیارهای انتخاب بهترین کرم ضد لک چیست؟

بهترین کرم ضد لک

معیارهای انتخاب بهترین کرم ضد لک چیست؟

تا به حال به لک های روی صورتتان دقت کردید؟ یا رد جوشی که بر روی پوستتان به جا می ماند؟ احتمالا برای شما هم بسیار اذیت کننده است که هر روز صبح، وقتی رو به روی آیینه قرار می گیرید تا صورتتان را بشویید، با لک و تیرگی های پوستتان موجه شوید. حتما با خودتان می گویید، کاش پوستم هیچ لک و تیرگی ای نداشت. یکی از روش های درمان لک و تیرگی های پوستی، استفاده از کرم ضد لک است. اما بهترین کرم ضد لک ها چه ویژگی هایی دارند؟

بهترین کرم ضد لک

در بازار محصولات مختلفی با این نام وجود دارند و اگر شما بدون راهنمایی و مشورت یکی از آن ها را انتخاب کنید، شاید نه تنها نتیجه خوبی نگیرید بلکه به پوستتان آسیب بیشتری هم وارد کنید.

اما نگران نباشید! ما اینجاییم تا به شما ویژگی های یک ضد لک خوب و حرفه ای را بگوییم و شما را با بهترین ضد لک ها آشنا کنیم.

اولین نکته ای که حتما در انتخاب بهترین ضد لک باید به آن توجه شود، ترکیبات آن است. فرمولاسیون یک محصول نشان می دهد که تا چه اندازه اثر گذار است. همچنین شما می توانید با شناخت مواد موثر یک محصول، تشخیص دهید که آیا برای پوست شما مناسب بوده و یا خیر.

در کنار مواد موثر بهترین ضد لک ها، ویژگی هایی که هر کدام از این محصولات دارد، بسیار مهم است. فکرش را بکنید، ضد لکی که در کنار رفع لک های پوستی، به روش و شفاف شدن پوست شما کمک کند تا چه اندازه می تواند موثر باشد.

پوست به دلیل اینکه حساس است و نیاز به مراقبت دارد، باید از بهترین محصولات هم برای مراقبت از آن استفاده کرد. اگر سردرگم شده اید و نمی دانید باید چه ضد لکی برای پوستتان انتخاب کنید، در ادامه از وبلاگ آیمادورا به بررسی دقیق تر موارد بالا می پردازیم.

لک پوستی

ترکیبات بهترین کرم ضد لک چیست و هرکدام چه ویژگی هایی دارند؟

همانطور که گفته شد، از مهم ترین مواردی که حتما باید به آن توجه کرد، مواد موثر ضد لک ها است. یک ضد لک خوب دارای ترکیباتی مفید، موثر و البته درمانی بوده و باعث می شود تا آن کرم عملکردی حداکثری بر روی پوست داشته باشد.

از مهم ترین ترکیبات بهترین ضد لک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

● بوتیل رزورسینول: این ماده موثر از فعالیت آنزیم هایی که باعث لک و یا تیرگی پوست شده جلوگیری می کند. در نتیجه محیط پوست را سالم تر کرده و باعث رفع لک و تیرگی های پوستی می شود.

● ویتامین C: حتما سعی کنید از ضد لک هایی استفاده کنید که حاوی ویتامین C باشند. ویتامین C یک ضد لک و روشن کننده عالی بوده که به مرور باعث می شود تا پوست شما شفاف تر شود.

● عصاره شیرین بیان: بهترین کرم ضد لک همچنین دارای ترکیبات طبیعی هم می باشد. عصاره شیرین بیان یکی از ماده موثر های گیاهی است که تاثیر بسیار خوبی بر روی رفع لک و تیرگی های پوستی دارد. این عصاره گیاهی با در قدم اول آنزیم تولید کننده رنگدانه را مهار می کند. در نتیجه پوست یک دست می شود. سپس با مقابله با رادیکال های آزاد، نمی گذارد تا ملانین اضافی در پوست تولید شود. در نهایت شما پوستی یک دست خواهید داشت که هیچ لک و تیرگی ای بر روی آن نخواهد بود.

● Hierogaline: یک ضد لک خوب و حرفه ای قطعا دارای این ترکیب است. این ماده موثره یک کنسانتره حرفه ای از مولکول های گرانبها بوده که از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. در نتیجه مانع از اثر این اشعه ها و ایجاد لک و یا تیرگی بر روی پوست شما می شود.

● ویتامین E: در کنار ویتامین C، بهترین کرم ضد لک دارای ویتامین های دیگری مانند E هم هستند. این ویتامین باعث جوانسازی و شفاف شدن پوست شما می شود. همچنین اثر بلند مدت داشته و با تاثیر بر روی لک های پوستی شما، باعث کم رنگ شدن و درنهایت رفع آن ها می شود.

● دکسپانتنول: حتما دقت کنید که از ضد لکی استفاده کنید که خاصیت آبرسانی داشته باشد. یکی از ترکیباتی که باعث آبرسانی به پوست می شود، دکسپانتنول است. این ماده باعث می شود تا چربی های مفید پوست حفظ شود. همچنین باعث ایجاد لایه ای چربی بر روی پوست شده و آب را به دام می اندازد. در نتیجه پوست شما همیشه مرطوب و نرم خواهد بود.

در کنار مواد موثر گفته شده، ترکیباتی مانند عصاره انگور، روغن زیتون، روغن های غیر صابونی گندم و کنجد، پتاسیم آزلوئیل دی گلیسینات، سدیم هیالورونات و … بسیار تاثیر گذار بوده و می توانند بهترین اثر را بر روی پوست شما بگذارند.

چه کرم ضد لکی بخریم؟

اما سوال اینجاست که با تمام این گفته ها، بهترین کرم ضد لک ها کدام هستند؟ من برای شما چند پیشنهاد جذاب دارم.

کرم ضد لک و روشن کننده فرونیا: این یک محصول فوق العاده است. دارای ویژگی روشن کننده و آبرسان بوده و تاثیر گذاری آنی بر روی پوست شما دارد. نگران نباشید، هیچ آسیبی هم به پوست شما وارد نمی کند.

کرم روشن کننده و ضد لک اورلین مدل وایتامکس: این ضد لک، یک محصول چند کاره است. پوست شما را روشن می کند، سفید می کند و همچنین باعث رفع لک و تیرگی های پوست شما می شود.

کرم آبرسان و روشن کننده قوی اولد استاپ: این ضد لک حرفه ای، پوست شما را جوان می کند. از پوست در برابر تغییر رنگ و لک محافظت می کند. همچنین برای پوست های خشک بسیار مناسب بوده و خشکی پوست آن ها را رفع می کند.

کرم روشن کننده درمالیفت مدل ملالیفت: یک محصول عالی برای رفع تیرگی ها و لک های پوست است. همچنین حاوی ترکیبات گیاهی بوده و برای پوست های حساس بسیار مناسب است.

5/5 - (1 امتیاز)
کمپین شیراز