پر استفاده ترین کرم های مراقبت از پوست

مراقبت پوست

پر استفاده ترین کرم های مراقبت از پوست

پوست نیاز به مراقبت دارد. این مراقبت بسته به نوع پوست می‌تواند فرق کند. گاهی بعضی از پوست ها نیاز به توجه و رسیدگی بیشتری دارند. و انواع دیگر پوست ها شاید به میزان کمتری توجه نیاز داشته باشند. اما نکته ای که در تمام این ها مشترک است این است که، تمام انواع پوست ها، چه خشک و چه چرب و معمولی، نیاز دارند تا به آن ها رسیدگی شود و از آن ها در برابر آسیب های مختلف محافظت کرد. کرم های مراقبت از پوست در این مسئله همراه خوبی هستند.

پوست ما روزانه در برابر آلودگی های قرار می گیرد و به مرور دچار آسیب می شود. بهتر است در منزل با داشتن یک برنامه منظم به مراقبت از پوست خود بپردازیم.

برای مراقبت از پوست، محصولات مختلفی در بازار وجود دارد. اما اعتماد به هر محصولی هم کار درستی نیست. چرا که گاهی با انتخاب غلط یک کرم و یا ژل صورت، نه تنها از پوست مراقبت نمی‌شود، بلکه آسیب بیشتری هم به آن وارد می‌شود. از همین رو باید در انتخاب یک برند محصولات آرایشی و بهداشتی، دقت فراوانی کرد.

در ادامه به چند محصول ضروری برای مراقبت از پوست می پردازیم. دقت کنید که باید در انتخاب هر کدام از آن ها، به پوست خود توجه کنید و متناسب با نوع پوستتان آن ها را انتخاب کنید.

آشنایی با پر استفاده ترین کرم های مراقبت از پوست

برای اینکه بتوانید از پوستتان مراقبت کنید و نیاز های اصلی و اساسی آن را تامین کنید، نیاز است تا چند محصول کاربردی را داشته باشید.

کرم مرطوب کننده

کرم مرطوب کننده از اساسی ترین نیاز های انواع پوست می باشد. بر خلاف تصور همه که فکر می‌کنند پوست های چرب نیاز به کرم مرطوب کننده ندارند. باید عرض کنم که سخت در اشتباه هستند. پوست های چرب مانند دیگر انواع پوست ها نیاز به کرم نرم کننده دارند. چرا که اگر از کرم مرطوب کننده برای این نوع پوست استفاده نشود، چربی پوست بیشتر می شود. به همین دلیل است که نیاز است تا از آن استفاده کنند.

اما نکته ی دیگری که استفاده از کرم مرطوب کننده را ضروری کرده است، حفظ رطوبت مورد نیاز پوست است. پوست برای شادابی و کلاژن سازی خود نیاز به کرم های مرطوب کننده دارد. به طوری که اگر رطوبت مورد نیاز آن تامین نشود، سلول های پوست از بین می‌روند.

کرم ضد آفتاب‌

کرم ضد آفتاب هم یکی دیگر از نیاز های اساسی پوست است. چرا که خطر اشعه های خورشید به قدری بالا است که می‌تواند باعث سرطان پوست شود. از همین رو محافظت از پوست در برابر این اشعه های خطرناک، ضروری است.

کرم ضد آفتاب با محافظت کامل از پوست، می‌تواند به سلامت آن کمک بسیاری بکند. از همین رو استفاده از آن برای همه در هر سن و سالی واجب است. در فروشگاه آیمادورا انواع کرم های ضد آفتاب مناسب هر پوستی فراهم شده است. تنوع برندهای کرم های ضد آفتاب موجود در آیمادورا، می تواند شما را به کرم مورد نظر خود برساند.

کرم ضد جوش

پوست ما ممکن است به دلایل مختلف دچار جوش و آکنه شود. جوش ها نه تنها ظاهر پوست را زشت می کنند، بلکه آسیب جدی هم به آن می‌زنند.

استفاده از کرم ضد جوش نه تنها باعث می‌شود تا از بروز جوش جلوگیری شود، بلکه در بهبود سریع تر جوش و آکنه پوستی هم نقش بسزایی دارد. استفاده از کرم های ضد جوش می‌تواند به سلامت پوست کمک شایانی کند.

کرم دور چشم

یکی دیگر از کرم های مراقبت کننده از پوست، کرم دور چشم است. پوست دور چشم از حساسیت بالایی برخوردار است. از همین رو خیلی زود آسیب دیده و دچار چین و چروک می‌شود. همچنین به دلیل های مختلف، پوست دور چشم به مرور زمان سیاه شده و دچار افتادگی می‌شود.

از همین رو استفاده از یک کرم دور چشم مناسب می‌تواند از بروز تمام این مشکلات جلوگیری کند. و به سلامت و زیبایی پوست دور چشم شما کمک کند.

حرف آخر

توجه کنید که استفاده نکردن از هر یک از محصولات مراقبتی، میتواند باعث بروز آسیب های جدی گردد. گاهی اوقات آنقدر این آسیب ها جدی است که نمی توان آن ها را با محصولات دیگر بر طرف کرد. از همین رو باید به سراغ پیشگیری رفت تا درمان.

ما در آیمادورا تمامی محصولات مراقبتی مورد نیاز شما را فراهم کرده ایم. شما می توانید با جست و جو در فروشگاه تمام موارد متناسب با پوست خود را بیابید و از همین لحظه مراقبت جدی را آغاز کنید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

جشنواره نوروزی🐉آیمادورا

🎁10 درصد🎁تخفیف بیشتر با کد:

nowruz

🎀ارسال رایگان: حداقل خرید 800 هزار تومان🎀